Самолёты, самолёты..., оранжевые похороны украинской авиации и авиастоения. |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7178-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Самолёты, самолёты..., оранжевые похороны украинской авиации и авиастоения. |
| next1983 |
Пост
#1
|
|
Репутация: 214 ![]() Старожил ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 4 762 С нами с: 18-March 09 |
Мягко замалчивается, то что это далеко не новый борт. Разрезали летный 01-02 и врезали еще одну секцию. Изменений по сравнению с базовой конструкцией самый минимум. Вопрос не в новый-не новый (действительно переделанный). Ан-158 фактически полный одноклассник SSJ. Учитывая небольшие отличия от Ан-148, Ан-158 довольно быстро пройти сертификацию (ЕМНИП, Кива хотел к августу сего года) и можно будет запускать в серию. SSJ-же тормозят движки. Учитывая что движками ведает НПО "Сатурн" и учитывая начавшийся там бардак, то Ан-158 вполне может вытиснуть Сухого. |
![]() ![]() |
| mechanic |
Пост
#2
|
|
Репутация: 90 ![]() Cтаршой ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 598 С нами с: 16-March 06 |
|
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 8th November 2025 - 23:45 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |