Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7186-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Новости Formula 1, Новости в мире F1

majaxed
Apr 4 2010, 12:41
  
Пост #1



Репутация:   264  
Cтаршой
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 916
С нами с: 10-January 07


Ще один гран-прі позаду, на цей раз Малайзія. Для початку здивувала погода, яка зазвичай на цьому треку змінюється часто та кардинально, і якщо вчорашня кваліфікація пройшла під дощем, то сьогодні отримали повністю сухий етап від чого видовищності, відверто кажучи, не додалось. З іншого боку через провальну кваліфікацію двох топ команд в кінці пелотону опинилось 4 швидких пілота, в обличчі Баттона, Алонсо, Хемілтона та Масси. Від початку гран-прі попереду все стало одразу ясно, Феттель з Веббером швидко та стабільно пілотували, обганяючи по ходу тільки колових пілотів ( мабуть через це отримали дуже мало ефірного часу smile.gif ), теж саме можна сказати і про Росберга та Кубіцу (він же Кубіка biggrin.gif ), стратегії у першої четвірки не відрізнялись, на фініш приїхали в тій послідовності, в якій були на перших колах. А от позаду порадували обгонами Хемілтон та пілоти феррарі (Баттон одразу ж випав з цієї групи рано заїхавши на піт, хоча в кінці все одно опинився поруч з ними), Льюіс агресивно атакував, піднімаючись все вище і вище, те саме робили Феліппе та Фернандо, але не так швидко. В результаті здобули досить непогані позиції, враховуючи стартові місця. Все таки ФІА та ФОТА треба вирішувати щось з аеродинамікою, яка через малу притискну силу не дозволяє обходити навіть на секунду повільніші боліди. По ходу гран-прі також відбулось немало сходів, як нових команд, так і перевірених, мерседес - Шумі (через проблему з гайкою на колесі), рено - Петров( технічні проблеми, знов, не вдалось доїхати до кінця), феррарі - Алонсо (згорівший двигун, скоріше за все наслідок спеки і переслідування Баттона, від чого перегрів), варто відмітити, фініш боліду вірджин, в якого вистачило палива, якого на 20 кг менше ніж у інших, та перші здобуті очки для Альгерсуарі та Хюлькенберга.

В заліку пілотів отримали нового лідера в обличчі Масси та велику шільність:
01 Felipe Massa 39
02 Fernando Alonso 37
03 Sebastian Vettel 37
04 Jenson Button 35
05 Nico Rosberg 35
06 Lewis Hamilton 31
07 Robert Kubica 30

В кубку команд редбул нарешті піднялись вгору:
01 Ferrari 76
02 McLaren-Mercedes 66
03 RBR-Renault 61
04 Mercedes GP 44
05 Renault 30
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
Вариус
Jan 2 2015, 18:24
  
Пост #2



Репутация:   421  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 2 436
С нами с: 17-February 07


Доработка моторов в сезоне-2015 — разрешена! ...но не Хонде.
http://racecontrol.me/news/4235
http://racecontrol.me/news/4236
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
31 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 17th November 2025 - 6:15
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.