Тема для глупых автомобильных вопросов |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7183-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Тема для глупых автомобильных вопросов |
| 5Max |
Пост
#1
|
|
Репутация: 240 ![]() Постоялец ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1 882 С нами с: 1-November 10 |
Не, именно цокотит, как металл об металл. Может масла маловато, сожрало на высоких оборотах., хотя по уровню норм...Или перемешало его уже в "сливочное"... У тебя масло потеряло свои свойства с пробегом. Плюс ты добавил нагрузки на трассе. Цокотит на холодную из-за зазора. Как только мотор прогревается, металл расширяется, зазоры уменьшаются и цокот пропадает. С таким пробегом цокотать на холодную могут только клапана. При больших пробегах цокотать/грохотать может что угодно (и шейки, и распред в постели и так далее). Повторюсь. Масло! Обрати внимание на то что заливаешь и как часто меняешь. Зазоры клапанов. |
![]() ![]() |
| Requiem |
Пост
#2
|
|
Репутация: 40 ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 493 С нами с: 10-August 09 |
|
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 13th November 2025 - 17:53 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |