Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7111-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 567 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может кому интересно будет
|
![]() ![]() |
ЛиС |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 567 С нами с: 27-October 06 ![]() |
На Південно-Західній залізниці виявлено факти надмірних заохочень керівного складу в 2014 році
У скрутний для країни 2014 рік, коли Південно-Західна залізниця брала кредити на виплату заробітних плат, окремі керівники служб державного підприємства нараховували собі півмільйонні премії. Вже понад рік через економічну ситуацію в країні та неоголошену війну всі залізниці, в тому числі й Південно-Західна, потерпають від втрати вантажопотоків. Це негативно позначилося на прибутках підприємства. У зв’язку з цим тривалий час залізничники, окрім тих, робота яких безпосередньо пов’язана з організацією руху вантажних та пасажирських поїздів[безбожно врут. Им тоже сократили норму часов вводом 1.5-3-х часовых "обедов", которыми в 90% воспользоваться фактически нельзя, так как не бросишь рабочее место], працюють неповний робочий тиждень, відповідно отримуючи меншу заробітну плату. Посадовий оклад лінійного працівника Південно-Західної залізниці подекуди становить близько 2,5 тисячі гривень. Але фінансові труднощі не позначилися на доходах деяких керівників управління Південно-Західної залізниці, зарплата яких у 2014 році сягала більше півмільйона гривень!!! У березні 2015 року, після низки телевізійних сюжетів та публікацій у пресі про зловживання на Південно-Західній залізниці, Кабінетом Міністрів України було змінено керівництво магістралі. Аби не приймати необґрунтованих кадрових рішень, Міністерством інфраструктури України та Укрзалізницею було розпочато фінансову перевірку діяльності попереднього керівництва, в тому числі - нарахувань та виплати заробітних плат. У результаті перевірки були виявлені численні порушення, пов’язанні зі зловживанням службовим становищем та фактично незаконним нарахуванням додаткових заохочень. Як з’ясувалося, керівники служб управління Південно-Західної залізниці торік отримували виплати та заохочення за виконання нібито особливо важливих завдань у максимальному розмірі… до 69 окладів за рік. Умови нарахування та розміри надбавок, доплат, премій, винагород і заохочень на державному підприємстві встановлені законами України та положеннями Колективного договору ДТГО «Південно-Західна залізниця» на 2001 - 2005 роки, пролонгованого до 2015 року. Преміювання в 2014 р. здійснювалося відповідно до Положення «Про одноразове заохочення виконання особливо важливих завдань та заохочення, пов’язане з виробничою діяльністю до ювілейних дат», яке було затверджене наказом №273 ще 31.05.2011 р. начальником залізниці. Проте назвати ці виплати одноразовими аж ніяк не можна. Механізм систематичного отримання додаткових коштів за рахунок фонду оплати праці був наступним: начальники служб готували подання про преміювання на начальника залізниці Олексія Кривопішина, за дозволом якого та після погодження з керівництвом профспілки здійснювалися виплати за виконання особливо важливих завдань згідно з п. 1.5 зазначеного Положення. Варто додати, що Колективним договором визначено розмір одноразової премії працівникам залізниці від 500 гривень до 4-х посадових окладів. Проте, «одноразові заохочення» нараховувалися щомісяця, а найбільш «сумлінним керівникам» - навіть від 2 до 11 разів на місяць! Наприклад, «невеличкі одноразові заохочення» отримували начальник адміністративної служби Олексій Коновал - 64 рази на суму 544 тис. 703 грн., начальник юридичної служби Олена Клим’юк - 56 разів на суму 386 тис. 065 грн. Таким чином, в 2014 р. лише на цих зазначених осіб було фактично нараховано близько 1 мільйона гривень, які, нагадаємо, були взяті в кредит для оплати праці всього колективу залізниці та мають бути повернуті банкам з відсотками. Наразі керівництво Південно-Західної залізниці дотримується максимальної економії фінансових ресурсів, всі надмірні виплати миттєво зупиняються. Нове керівництво Південно-Західної залізниці наголошує: оплата праці повинна відповідати соціальним гарантіям, наданим підприємством, та справедливо розподілятися між усіма працівниками, незалежно від їхньої посади. Сообщение отредактировал ЛиС - Jun 5 2015, 20:45 |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 2nd September 2025 - 15:21 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |