Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7225-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


Трохи відредагував

» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


Сообщение отредактировал ЛиС - Nov 29 2025, 20:50
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Jun 5 2015, 20:36
  
Пост #2



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


На Південно-Західній залізниці виявлено факти надмірних заохочень керівного складу в 2014 році

У скрутний для країни 2014 рік, коли Південно-Західна залізниця брала кредити на виплату заробітних плат, окремі керівники служб державного підприємства нараховували собі півмільйонні премії.

Вже понад рік через економічну ситуацію в країні та неоголошену війну всі залізниці, в тому числі й Південно-Західна, потерпають від втрати вантажопотоків. Це негативно позначилося на прибутках підприємства. У зв’язку з цим тривалий час залізничники, окрім тих, робота яких безпосередньо пов’язана з організацією руху вантажних та пасажирських поїздів[безбожно врут. Им тоже сократили норму часов вводом 1.5-3-х часовых "обедов", которыми в 90% воспользоваться фактически нельзя, так как не бросишь рабочее место], працюють неповний робочий тиждень, відповідно отримуючи меншу заробітну плату. Посадовий оклад лінійного працівника Південно-Західної залізниці подекуди становить близько 2,5 тисячі гривень. Але фінансові труднощі не позначилися на доходах деяких керівників управління Південно-Західної залізниці, зарплата яких у 2014 році сягала більше півмільйона гривень!!!

У березні 2015 року, після низки телевізійних сюжетів та публікацій у пресі про зловживання на Південно-Західній залізниці, Кабінетом Міністрів України було змінено керівництво магістралі.

Аби не приймати необґрунтованих кадрових рішень, Міністерством інфраструктури України та Укрзалізницею було розпочато фінансову перевірку діяльності попереднього керівництва, в тому числі - нарахувань та виплати заробітних плат. У результаті перевірки були виявлені численні порушення, пов’язанні зі зловживанням службовим становищем та фактично незаконним нарахуванням додаткових заохочень. Як з’ясувалося, керівники служб управління Південно-Західної залізниці торік отримували виплати та заохочення за виконання нібито особливо важливих завдань у максимальному розмірі… до 69 окладів за рік.

Умови нарахування та розміри надбавок, доплат, премій, винагород і заохочень на державному підприємстві встановлені законами України та положеннями Колективного договору ДТГО «Південно-Західна залізниця» на 2001 - 2005 роки, пролонгованого до 2015 року. Преміювання в 2014 р. здійснювалося відповідно до Положення «Про одноразове заохочення виконання особливо важливих завдань та заохочення, пов’язане з виробничою діяльністю до ювілейних дат», яке було затверджене наказом №273 ще 31.05.2011 р. начальником залізниці. Проте назвати ці виплати одноразовими аж ніяк не можна.

Механізм систематичного отримання додаткових коштів за рахунок фонду оплати праці був наступним: начальники служб готували подання про преміювання на начальника залізниці Олексія Кривопішина, за дозволом якого та після погодження з керівництвом профспілки здійснювалися виплати за виконання особливо важливих завдань згідно з п. 1.5 зазначеного Положення. Варто додати, що Колективним договором визначено розмір одноразової премії працівникам залізниці від 500 гривень до 4-х посадових окладів. Проте, «одноразові заохочення» нараховувалися щомісяця, а найбільш «сумлінним керівникам» - навіть від 2 до 11 разів на місяць!

Наприклад, «невеличкі одноразові заохочення» отримували начальник адміністративної служби Олексій Коновал - 64 рази на суму 544 тис. 703 грн., начальник юридичної служби Олена Клим’юк - 56 разів на суму 386 тис. 065 грн. Таким чином, в 2014 р. лише на цих зазначених осіб було фактично нараховано близько 1 мільйона гривень, які, нагадаємо, були взяті в кредит для оплати праці всього колективу залізниці та мають бути повернуті банкам з відсотками.

Наразі керівництво Південно-Західної залізниці дотримується максимальної економії фінансових ресурсів, всі надмірні виплати миттєво зупиняються. Нове керівництво Південно-Західної залізниці наголошує: оплата праці повинна відповідати соціальним гарантіям, наданим підприємством, та справедливо розподілятися між усіма працівниками, незалежно від їхньої посади.

Сообщение отредактировал ЛиС - Jun 5 2015, 20:45
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
38 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 25th December 2025 - 16:44
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.