Итоги аннексии Крыма, Наслідки окупації та перспективи на майбутнє |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7082-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Итоги аннексии Крыма, Наслідки окупації та перспективи на майбутнє |
mironich |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Cтаршой ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 913 С нами с: 11-February 11 ![]() |
|
![]() ![]() |
Antrax |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Волшебник ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 13 337 С нами с: 30-October 06 ![]() |
Сразу оговорюсь-прямой прибыли от этого нет т.к. все регулируется межправительственными инфраструктурными договорами и зачастую компенсируется за счет тех же тарифов на международные жд перевозки. вода вода вода, так есть существенная выгода от прямых поездов из Белорусии до Крыма или нет ? ну хоть какая-то выгода, 3% навара получится чисто на пассе? или всё как всегда: пасс - доходность -50%, грузовые -доходность 200%, в итоге доход 2% ![]() я на Троицу вместо того чтоб на пять дней поехать в Одессу сделал выбор в пользу Риксоса в Белеке-чуть дороже вышло, но всё совсем по-другому... А ты продолжай рассказывать про некретичность... ![]() Сообщение отредактировал Antrax - Jun 17 2015, 11:47 |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 5th August 2025 - 2:27 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |