Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7110-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 567 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может кому интересно будет
|
![]() ![]() |
ЛиС |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 567 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Стартувала акція від Укрзалізниці "Стоп корупція" і "Якість та сервіс"
Першого вересня у поїздах Укрзалізниці та на вокзалах біля квиткових кас з’явилися інформаційні постери: «Стоп корупція» і «Якість та сервіс». Мета такої акції – удосконалити сервіс і підвищити якість обслуговування пасажирів, зупинити і запобігти правопорушенням працівників залізничного транспорту. Укрзалізниця зацікавлена у зворотному зв’язку зі своїми клієнтами, тому просить повідомляти про зазначені випадки за номерами гарячої лінії та на електронні скриньки, вказані на інформаційних постерах та на офіційному сайті Укрзалізниці. Змінити на краще якість та сервіс на залізничному транспорті мають змогу допомогти самі клієнти. Укрзалізниця приймає пропозиції щодо обслуговування за номером 0800-50-3111, який вказаний на постері «Якість та сервіс» та на електронну скриньку. Також можна заповнити на сайті форму зворотного зв’язку За цим номером також можна повідомити про неналежні якість обслуговування та сервіс, зокрема неякісну постільну білизну у вагоні або те, що у цьому не прибрано, порушення службових обов’язків провідників чи випадки нечемності. Це допоможе керівництву оперативно зреагувати і усунути недоліки. Якщо пасажири помітили, що провідник провозить безквиткових пасажирів або контрабандний товар, чи на вокзалі побачили перекупників, чи у касі когось обрахували, – телефонуйте за номером, що вказаний на постері «Стоп корупція» 0800-50-3222 або пишіть на електронну адресу чи заповніть форму зворотного зв’язку Усі повідомлення про порушення на залізничному транспорті та про недоліки обслуговування будуть ретельно вивчені, щоб позбутися таких явищ. Мета акції Укрзалізниці - покращити рівень обслуговування пасажирів та унеможливити зловживання на залізничному транспорті. Укрзалізниця закликає пасажирів разом виявити несумлінних працівників, підвищити культуру обслуговування і допомогти зробити перебування клієнтів у поїздах і на вокзалах кращим та комфортнішим. |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 1st September 2025 - 21:12 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |