Выбор велосипеда и комплектующих, а так же технические вопросы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7082-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Выбор велосипеда и комплектующих, а так же технические вопросы |
OGOOGO |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Постоялец ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1 711 С нами с: 29-June 09 ![]() |
есть такие, так и не натянул ни разу. |
![]() ![]() |
grizmond |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Дух Группа: Пользователи Сообщений: 78 С нами с: 20-December 07 ![]() |
РоРо ставят обычно на перед, хорошая покрыха в ЕВО исполнении, но 2.1 для передка маловато) назад ставь полуслик ориентирую тебя(сам хочу такую связку) по конти(швабля будет меньше жить, но будет легче, выбирай сам), бери протекшины перед 0100725 X-King если хватает зазора по вилке 29 x 2.40 зад только в рейспорте 0100933 Speed King 2.2 29 x 2.20 либо назад чуть терять в накате, но лучше держак 0100546 Race King 29 x 2.20 брать на байк-дисконте или на ХТ(дороже, лень ждать/не умеешь заказывать с забугра) Спасибо за совет. Буду смотреть. Сразу пара новых вопросов появилась. 2.4 и 2.2 на перед зад - зачем такая большая ширина? На 0100933 Speed King 2.2 29 x 2.20 сразу на байк дисконте жалуються на проколы. Не стремно? |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 5th August 2025 - 1:19 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |