Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7064-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
ДемАльянс Київ виступає проти призначення директора Департаменту транспортної інфраструктури без чесного, публічного та прозорого конкурсу.
26 квітня о 18:33 за п’ять днів до набуття чинності нового закону про держслужбу директором Департаменту транспорту Київської міської державної адміністрації призначено колишнього директора КП «Київпастранс», радника міського голови та чинного депутата Київради від БПП (Троєщина) – Сергія Майзеля. Вже 1 травня набуде чинності новий Закон про державну службу, за яким вступ на держcлужбу здійснюється шляхом призначення громадянина України на посаду державної служби за результатами конкурсу. Ми переконані, що призначати директора чи директорку такого стратегічно важливого для Києва департаменту без відкритого, публічного конкурсу є неправильним і неприпустимим. Громадський транспорт столиці перебуває в ганебному стані, за два роки так і не з’явилося стратегії розвитку громадського транспорту. Департаментом не було здійснено жодних більш-менш вагомих кроків у напрямку комплексного реформування транспортної галузі міста, зокрема, процесу організації перевезень, маршрутної мережі, оплати транспортних послуг, підходів до взаємодії із приватними перевізниками тощо. Більше того, значну кількість відповідальних посад у Департаменті обіймають ті самі люди, що прямо чи опосередковано здійснювали керівництво у транспортній галузі з 90-х років, і у свій час активно сприяли занепаду та знищенню муніципального транспорту на користь “маршруток”. Цю шкідливу практику потрібно припинити в майбутньому, оскільки поганий стан транспортної галузі суттєво та негативно впливає на репутацію і зовнішній вигляд нашої столиці. » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 18th July 2025 - 3:36 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |