LANET |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7081-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
LANET |
Freelancer_mac |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
|
![]() ![]() |
user2015 |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Cтаршой ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 799 С нами с: 11-February 13 ![]() |
Здравствуйте! Я пользуюсь услугами Lanet более 2 лет, все это время услуги работали безупречно. С недавнего времени услуга "Цифровое ТВ" перестала работать: у меня установлен Homecast C3200CO, который внезапно начал заикаться, уровень сигнала хороший, качество сигнала плохое (почему он вдруг начал плохо работать?). Я вызвал мастера, который предложил купить у него новый тюнер. Я купил на одном ресурсе такой же тюнер как у меня - проблема повторилась. Неужели Lanet выживает тюнера, которые были куплены не у Lanet? Пожалуйста, напишите, кто может помочь подключением моих тюнеров у вас дома? С меня сок или пиво. В офисе Lanet нет такой возможности!
|
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 3rd August 2025 - 15:16 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |