Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7066-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Середньозважені показники зручності транспорту Києва
![]() ![]() Соціологічне опитування, проведене Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) на наше замовлення, в рамках створення транспортної моделі міста Києва, дозволяє виявити оцінки сприйняття містянами якості поїздок на транспорті. Це, в свою чергу, дозволяє оцінити так зване сприйняття часу поїздки. Як ми знаємо, нерідко містяни обирають той чи інший вид транспорту не з міркувань мінімізації витрат часу на поїздку та її вартості, а й за іншими значно суб’єктивнішими критеріями: комфорт, передбачуваність часу відправлення та прибуття, наявність місць для сидіння, наповненість і т.д. Соцопитування мало 2 типи запитань по оцінці якості поїздки. Перша група питань є зваженою, тобто спочатку респондент вказує своє ставлення до критеріїв оцінки, ранжуючи їх від 1 до 5. Друга група вагів не має. Таким чином, було отримано два типи ранжування видів транспорту: за зваженими показниками та за всіма показниками (які вираховуються як просте середнє незважених критеріїв та середньозважене по зваженим критеріям). Табл. 1 Середньозважені показники зручності транспорту Тип транспорту Середньозважений показник автомобілем в якості водія 4.464 безкоштовний автобус 4.275 на метро 4.047 фунікулер 4.000 міська електричка 3.752 трамвай 3.736 тролейбус 3.717 звичайний автобус 3.651 маршрутка 3.483 автомобілем у якості пасажира 3.110 таксі 2.950 попутний автомобіль 2.452 велосипед 2.284 мотоцикл, мопед 1.962 Табл. 2 Узагальнені показники зручності транспорту Тип транспорту Середньозважений показник автомобілем в якості водія 4.566 пішки до зупинки або від зупинки до цілі (пересадка) 4.522 пішки (не користувався транспортом взагалі) 4.508 безкоштовний автобус 4.314 автомобілем у якості пасажира 4.117 на метро 4.066 фунікулер 4.000 велосипед 3.999 таксі 3.946 міська електричка 3.897 трамвай 3.876 тролейбус 3.840 звичайний автобус 3.777 маршрутка 3.687 попутний автомобіль 3.284 мотоцикл, мопед 3.154 Результати аналізу оцінок транспорту показують, що на першому місці стоять ті типи переміщень, які є індивідуальними і не потребують узгодження із зовнішніми факторами. Такими видами транспорту є автомобіль та пішохідні переміщення. Висока позиція безкоштовних автобусів в рейтингу потребує додаткового дослідження, але вона може бути спричинена тим, що це спеціальні рейси великих торгових центрів, відповідно, стан рухомого складу там краще, а рівень завантаженості відчутно нижче. Громадський транспорт в рейтингу опинився практично поруч, і очікувано лідирує метро. Цікаво, що не зважаючи на низьку ефективність роботи міської електрички, її рейтинг є найвищим після метро. Можна припустити, що через не дуже зручний графік та низьку доступність міської електрички, нею користуються лише ті люди, яким це справді зручніше за всі інші види транспорту. Маршрутні таксі опинилися останніми в рейтингу серед громадського транспорту. Це спричинено поганим станом рухомого складу та перевантаженістю маршрутних таксі. Так, на багатьох маршрутах пасажиропотік в пікові години перевищує провізну здатність маршруту з рухомим складом малого класу. Це призводить то тисняви в автобусах та до того, що частина пасажирів мають ускладнений доступ до деяких маршрутів. З анкетою соцопитування можна ознайомитися за посиланням. Для визначення вищезгаданих показників, використовувалися дані виключно телефоного квотного репрезентативного опитування, що було проведене КМІС. Для тих, хто хочу проводити більш глибокі дослідження у питанні сприйняття часу поїздки, можу порекомндувати наступні джерела: https://www.jtlu.org/index.php/jtlu/article/viewFile/15/81 http://nexus.umn.edu/Theses/CarlosCarrion_Dissertation.pdf |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 19th July 2025 - 19:45 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |