Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7214-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

Freelancer_mac
Dec 9 2014, 17:12
  
Пост #1



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Итак добавлю интересных, полезных ссылок и впоследствии, буду наполнять интересной информацией и новостями, транспорта города Киева.

Официальный сайт Киевпастранса

Официальный сайт Киевского метрополитена

Метро на Виноградарь

KYIVMETROBUD

Киевский музей пассажирского транспорта

Маршруты и новое расписание движения общественного транспорта и городской электрички

Расписание движения Киевского метрополитена

Транспорт онлайн

Центр транспортных стратегий

Программы для смартфонов (Маршруты, расписание и онлайн транспорт)

EasyWay (iOS, Android)

Яндекс.Транспорт (iOS Android)

Яндекс.Расписания

Горячая линия Киевпастранса 0-800-504-411

Горячая линия Киевского метрополитена (044) 537-55-05


Страницы в IPB ImageIPB Image

Метро на Виноградарь

Киевский музей пассажирского транспорта

Киевпастранса

Киевского метрополитена

Транспорт Киева

Telegram-каналы IPB Image

Зміни руху - КП Київпастранс

Kyiv Metro Alerts

Smart інфа для поїздок у метро Києва

Питання-відповіді. Електронний квиток

Де можна придбати електронний квиток?

Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Feb 16 2022, 10:51
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
Freelancer_mac
Aug 17 2016, 23:37
  
Пост #2



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Львівський автобусний завод: залишилась тільки назва

Open in new window

Відомий у минулому Львівський автобусний завод майже знищено. Окремі виробничі площі 15 квітня виставлені на аукціон. Громада намагається повернути підприємство у держвласність

Колишній гігант автобусобудування, підприємство, що було занесене до "Книги рекордів Гінесса України", - нині у розрусі. Приватизація ЛАЗу у 2001 році, що мала надати "другого дихання", стала радше згубною для підприємства. З приходом нового російського інвестора ТзОВ "Сіл-Авто", який викупив у держави 70,4 відсотка акцій, чимало працівників зазнало скорочень, а згодом почалися затримки зарплати та розпродаж майна.

Два роки тому холдинг ТзОВ "Львівські автобусні заводи" переніс виробництво міських автобусів зі Львова до Дніпродзержинська. На базі ж львівського заводу планували виробляти тролейбуси й автобуси класу люкс. Утім, нині виробництво повністю зупинилося, останній автобус з основного львівського конвеєра зійшов у 2013 році.

Інвестор: не все так страшно

Голова правління компанії "Сіті Транспорт Груп", яка управляє ЛАЗом, російський бізнесмен Ігор Чуркін у своїх інтерв’ю українським ЗМІ скаржиться, що замовлень немає, ринки збуду дуже обмежені. Щоправда, за його словами, компанія виграла тендер на виробництво автобусів для Болгарії. Однак цього, очевидно, замало, аби можна було говорити про якесь відчутне зростання виробництва. Крім того, міста, в тому числі і Львів, заборгували підприємству за поставлену продукцію майже 14 мільйонів гривень, каже Чуркін.

Тепер майно львівського заводу виставлено на електронні торги як арештоване. Йдеться про комплекс будівель та споруд загальною площею у майже 20 тисяч квадратних метрів та більше трьох десятків недоскладених тролейбусів. Загальна вартість лоту близько 40 мільйонів гривень. У департаменті економічного розвитку Львівщини пояснюють, що визначити, хто нині реальний власник ЛАЗу не просто, бо завод фактично поділено між чотирма фірмами-власниками.

"Ще не все розікрали"

Голова Львівської облдержадміністрації Олег Синютка повідомив, що влада спільно з народними депутатами розробила і подала до парламенту законопроект про повернення ЛАЗу в держвласність. "Ми наполягаємо, щоб це підприємство, яке нині фактично зупинено, перейшло до державної власності. Інвестори не довели своєї конкурентоздатності, не зуміли зберегти виробництво навіть на тому рівні, яке було до приватизації", - каже Синютка. Лише після повернення заводу можна говорити про пошук ефективного власника, бо цей втратив запас довіри, зазначив голова адміністрації.

Є пропозиція повністю переорієнтувати ЛАЗ

Є пропозиція повністю переорієнтувати "ЛАЗ"

Синютка сподівається, що виробництво таки вдасться відновити. "Я особисто був на заводі. Там ще не все повивозили й розікрали. Як мене запевнили ветерани підприємства кількість станкового обладнання, виробничий конвеєр і інше устаткування дозволяє налагодити виробничий процес. На складах є достатньо заготовок металу і інших компонентів", - розповідає Синютка.

Рятуйте бренд

Експерт з питань промисловості, голова регіональної ради підприємців Львівщини Ростислав Сорока не такий оптимістичний щодо відновлення виробничих потужностей ЛАЗу. Він пояснює, що кількарічний простій конвеєрів - це неминуча смерть виробництва. Це при тому, що п’ять років тому ефективність виробництва була поганою, бо підприємство не впроваджувало новітніх технологій.

"Провідні виробники кожних п’ять років оновлюють технології, а тут повний застій ", - каже Сорока. Експерт пояснює, що немає сенсу рятувати руїни, територіальна громада має подбати про нематеріальні активи. Зокрема, йдеться про добре відомий принаймні на пострадянському просторі бренд "ЛАЗ", який, на думку Сороки, треба оформити в пакет "нематеріального активу" й залучати під цей бренд інвесторів.

Як приклад, каже Сорока, в Україні є вільна незаймана ніша для збирачів вантажної техніки. "Вантажівок у нас практично не складають, чому не зробити пропозиції відомим виробникам МАN чи Sсania. Донедавна вони орієнтувалися на Росію, але економічна ситуація змінюється і український ринок був би для них теж цікавий", - сподівається Сорока.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
78 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 14th December 2025 - 22:57
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.