Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7066-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Пасажирський контроль
КП «Київпастранс» пропонує пасажирам взяти участь у проекті-опитуванні «Пасажирський контроль». З 7 квітня 2015 року КП «Київпастранс» впроваджує проект-опитування «Пасажирський контроль», метою якого є організація контролю за наданням послуг з перевезення пасажирів громадським наземним транспортом. Це перший спільний проект працівників новоствореного відділу КП «Київпастранс» та пасажирів, котрі мають намір поліпшити роботу наземного громадського транспорту міста Києва. Зазначимо, що проект носить опитувальний характер та направлений на підвищення якості надання транспортних послуг і стосується виключно роботи автобусів, трамваїв та тролейбусів комунального підприємства «Київпастранс». Очікувані результати від впровадження проекту: отримання, обробка інформації та усунення в стислі терміни недоліків; підвищення якості надання транспортних послуг у громадському транспорті; підвищення рівня лояльності та довіри пасажирів до КП «Київпастранс». У разі виявлення пасажирами наступних недоліків у роботі автобусів,тролейбусів, трамваїв: Незадовільний санітарний стан рухомого складу зовні; Незадовільний санітарний стан в салоні рухомого складу; Відсутність стандартних маршрутних покажчиків на рухомому складі (№ маршруту, кінцеві пункти); Наявність пошкоджених пасажирських сидінь; Наявність несправного освітлення салону; Наявність несправного компостера; Некоректна поведінка водія; Не оголошення зупинок громадського транспорту; Невидача квитків водієм; Некоректна поведінка кондуктора; Невидача квитків кондуктором. ![]() Пропонуємо надсилати інформацію за телефоном +38 050 332 01 23 дзвінком або смс-повідомленням та за електронною адресою: [email protected]. При наданні інформації необхідно обов’язково вказати наступне: дату та час виявлення недоліку, № маршруту, вид транспорту, бортовий або державний номер рухомої одиниці та цифру, яка відповідає недоліку згідно переліку запропонованого вище або сам недолік. Усунення недоліків у роботі наземного громадського транспорту буде виконуватись в стислі терміни, але залежати від складності та трудоємності технологічного процесу. Інформація КП «Київпастранс» |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 14:00 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |