Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7183-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

Freelancer_mac
Dec 9 2014, 17:12
  
Пост #1



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Итак добавлю интересных, полезных ссылок и впоследствии, буду наполнять интересной информацией и новостями, транспорта города Киева.

Официальный сайт Киевпастранса

Официальный сайт Киевского метрополитена

Метро на Виноградарь

KYIVMETROBUD

Киевский музей пассажирского транспорта

Маршруты и новое расписание движения общественного транспорта и городской электрички

Расписание движения Киевского метрополитена

Транспорт онлайн

Центр транспортных стратегий

Программы для смартфонов (Маршруты, расписание и онлайн транспорт)

EasyWay (iOS, Android)

Яндекс.Транспорт (iOS Android)

Яндекс.Расписания

Горячая линия Киевпастранса 0-800-504-411

Горячая линия Киевского метрополитена (044) 537-55-05


Страницы в IPB ImageIPB Image

Метро на Виноградарь

Киевский музей пассажирского транспорта

Киевпастранса

Киевского метрополитена

Транспорт Киева

Telegram-каналы IPB Image

Зміни руху - КП Київпастранс

Kyiv Metro Alerts

Smart інфа для поїздок у метро Києва

Питання-відповіді. Електронний квиток

Де можна придбати електронний квиток?

Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Feb 16 2022, 10:51
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
Freelancer_mac
Oct 2 2016, 22:25
  
Пост #2



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


_________Еспонати, що не стали експонатами_________

_____________________Тролейбуси_______________________
В iсторiї транспортних музеїв трапляються втрати. Особливо в пострадянських мiстах. Найчастiше цьому є три причини:
1) технiка не доживає до створення музею;
2) технiку навмисне знищують, щоб не передавати в музей;
3) бюрократична тяганина. Iнколи технiка не доживає до передачi в музей.
Сьогоднi продовжимо розмову про таких.

КИЇВ-11У №3006
Тролейбуси цього типу мали погану репутацiю, оскiльки сам проект був дуже "сирим" i вже не сучасним, через що цi тролейбуси працювали дуже недовго. Тим не менш, К-11у має повне право бути збереженним хоча б як iлюстрацiя як не треба робити тролейбуси.
Машина №3006 була офiцiйно внесена до списку передачi в музей у 2012 роцi, але керiвництво депо вiдмовилось передавати її, мотивуючи неготовнiстю кузова. Невдовзi тролейбус, щоб не ремонтувати - порiзали. Як i з трамваєм КТВ-57, iсторiя поки дає шанс виправити цю помилку, але знову бiльшою цiною...

ЮМЗ Т-1
З цим типом тролейбуса ситуацiя взагадлi абсурдна - їх збереження навiть не обговорювалось та нiякi кандидатури в документах не фiгурували. До того ж, вiдсторонення останнiх Т-1 спiвпало зi смертю завiдувача музею Лiвiнської, тому питання збереження так i не пiднялось, а всi машини були порiзанi. Рiк тому музейне керiвництво зiрвало переговори iз Запорiжжям, де можна було купити колишнiй кiївський ЮМЗ Т-1 (останнiй, що зберiгся).

ЮМЗ Т-2 №510 (раннього випуску)
На 2012 рiк вiн залишався останнiм з таких у Києвi (вже як кузов). Був випущений документ з ясною вказiвкою зберегти з-помiж iншого машину №510, але через мiсяць депо утилiзувало тролейбус.
Сьогоднi й цю втрату можна виправити i знову бiльшою цiною, але знову для цього нiчого не робиться.

ШКОДА 14Тр №У-5
Цей тролейбус двiчi не став музейним експонатом. У 2012 роцi ця машина ледве не стала дiючим зразком в музеї. Справа в тому, що музейна 14Тр №2008 позбавлена обладнання, що виключає можливiсть її самостiйного пересування, тому ще тодi їй була обрана ходова замiна. У-5 навiть в робочому станi привезли в музей, але з iнiцiативи директора Дарницього депо (де знаходився музей), тролейбус повернули назад з абсурдним формулюванням "такий вже є".
У 2015 роцi У-5 планувалась в музей вже як донор оригiнальних частин, але вже по винi директора музея тролейбус був вивезений в авторпарк №7 та розбитий.

Шкода 15Тр №471
Була кандидатом у музей ще 2012 року, але позаяк вже була обрана iнша машина (сучасна музейна), так i не потрапила в експозицiю, хоча має вiдмiнностi. У 2015 роцi вона планувалась як еспонат з дальньою перспективою реставрацiї, але також по винi директора музею була вiдправлена в АП-7 та розрiзана навпiл.

Як i з трамваєм, це не всi втрати музею. Також є цiлий ряд технiки, яка зобов'язана стати музейними експонатами, але некомпетентне музейне керiвництво посилено робить вигляд, що не знає про що мова.


Киев-11у, как и стоящий за ним КТГ-2 №ТГ-4 планировались в музей, но оба так туда и не попали.
К-11у, хоть и похож на ЮМЗ Т-2 (они ведь прямые родственники), но главная его ценность, что производились они в Киеве.
Фото И. Телеша (2011)

Open in new window

Среди ЮМЗ Т-1, пожалуй, лучшей кандидатурой для сохранения был этот троллейбус (о нём была целая статья ранее).
Но к сожалению, никакой ЮМЗ Т-1 не был сохранён.
Фото JPS_27 (2010)

Open in new window

ЮМЗ Т-2 раннего выпуска имели ряд отличий от тех, что ещё встречаются на городских линиях. 510 же была последним представителем этой разновидности. Утилизирована в мае 2012г. Фото с сайта transphoto.ru (2008)

Open in new window

Троллейбус №2008 (У-6), находящийся сегодня в музее был несанкционировано превращён из хорошей ходовой машины в неходовую пустышку. Именно по этой причине У-5 (на фото) был восстановлен до ходового состояния в 2012 году, но благодаря безалаберности ряда личностей сегодня уже не представляет ценности.
То есть, музей не располагает рабочим "классическим" образцом 14Тр и вряд ли будет располагать впредь.
Фото Ю. Пилипчука (2012)

Open in new window

В Киеве эксплуатировалось две модификации 15Тр. В музее есть образец поздней модификации. №471 вполне могла бы стать представителем ранней модификации, но уже не станет...
Фото Духоты. Е (2011)

Open in new window
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
78 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 14th November 2025 - 1:07
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.