Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7183-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
![]() ![]() |
| Freelancer_mac |
Пост
#2
|
|
Репутация: 2295 ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
_________Еспонати, що не стали експонатами_________
_____________________Тролейбуси_______________________ В iсторiї транспортних музеїв трапляються втрати. Особливо в пострадянських мiстах. Найчастiше цьому є три причини: 1) технiка не доживає до створення музею; 2) технiку навмисне знищують, щоб не передавати в музей; 3) бюрократична тяганина. Iнколи технiка не доживає до передачi в музей. Сьогоднi продовжимо розмову про таких. КИЇВ-11У №3006 Тролейбуси цього типу мали погану репутацiю, оскiльки сам проект був дуже "сирим" i вже не сучасним, через що цi тролейбуси працювали дуже недовго. Тим не менш, К-11у має повне право бути збереженним хоча б як iлюстрацiя як не треба робити тролейбуси. Машина №3006 була офiцiйно внесена до списку передачi в музей у 2012 роцi, але керiвництво депо вiдмовилось передавати її, мотивуючи неготовнiстю кузова. Невдовзi тролейбус, щоб не ремонтувати - порiзали. Як i з трамваєм КТВ-57, iсторiя поки дає шанс виправити цю помилку, але знову бiльшою цiною... ЮМЗ Т-1 З цим типом тролейбуса ситуацiя взагадлi абсурдна - їх збереження навiть не обговорювалось та нiякi кандидатури в документах не фiгурували. До того ж, вiдсторонення останнiх Т-1 спiвпало зi смертю завiдувача музею Лiвiнської, тому питання збереження так i не пiднялось, а всi машини були порiзанi. Рiк тому музейне керiвництво зiрвало переговори iз Запорiжжям, де можна було купити колишнiй кiївський ЮМЗ Т-1 (останнiй, що зберiгся). ЮМЗ Т-2 №510 (раннього випуску) На 2012 рiк вiн залишався останнiм з таких у Києвi (вже як кузов). Був випущений документ з ясною вказiвкою зберегти з-помiж iншого машину №510, але через мiсяць депо утилiзувало тролейбус. Сьогоднi й цю втрату можна виправити i знову бiльшою цiною, але знову для цього нiчого не робиться. ШКОДА 14Тр №У-5 Цей тролейбус двiчi не став музейним експонатом. У 2012 роцi ця машина ледве не стала дiючим зразком в музеї. Справа в тому, що музейна 14Тр №2008 позбавлена обладнання, що виключає можливiсть її самостiйного пересування, тому ще тодi їй була обрана ходова замiна. У-5 навiть в робочому станi привезли в музей, але з iнiцiативи директора Дарницього депо (де знаходився музей), тролейбус повернули назад з абсурдним формулюванням "такий вже є". У 2015 роцi У-5 планувалась в музей вже як донор оригiнальних частин, але вже по винi директора музея тролейбус був вивезений в авторпарк №7 та розбитий. Шкода 15Тр №471 Була кандидатом у музей ще 2012 року, але позаяк вже була обрана iнша машина (сучасна музейна), так i не потрапила в експозицiю, хоча має вiдмiнностi. У 2015 роцi вона планувалась як еспонат з дальньою перспективою реставрацiї, але також по винi директора музею була вiдправлена в АП-7 та розрiзана навпiл. Як i з трамваєм, це не всi втрати музею. Також є цiлий ряд технiки, яка зобов'язана стати музейними експонатами, але некомпетентне музейне керiвництво посилено робить вигляд, що не знає про що мова. Киев-11у, как и стоящий за ним КТГ-2 №ТГ-4 планировались в музей, но оба так туда и не попали. К-11у, хоть и похож на ЮМЗ Т-2 (они ведь прямые родственники), но главная его ценность, что производились они в Киеве. Фото И. Телеша (2011) ![]() Среди ЮМЗ Т-1, пожалуй, лучшей кандидатурой для сохранения был этот троллейбус (о нём была целая статья ранее). Но к сожалению, никакой ЮМЗ Т-1 не был сохранён. Фото JPS_27 (2010) ![]() ЮМЗ Т-2 раннего выпуска имели ряд отличий от тех, что ещё встречаются на городских линиях. 510 же была последним представителем этой разновидности. Утилизирована в мае 2012г. Фото с сайта transphoto.ru (2008) ![]() Троллейбус №2008 (У-6), находящийся сегодня в музее был несанкционировано превращён из хорошей ходовой машины в неходовую пустышку. Именно по этой причине У-5 (на фото) был восстановлен до ходового состояния в 2012 году, но благодаря безалаберности ряда личностей сегодня уже не представляет ценности. То есть, музей не располагает рабочим "классическим" образцом 14Тр и вряд ли будет располагать впредь. Фото Ю. Пилипчука (2012) ![]() В Киеве эксплуатировалось две модификации 15Тр. В музее есть образец поздней модификации. №471 вполне могла бы стать представителем ранней модификации, но уже не станет... Фото Духоты. Е (2011) ![]() |
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 14th November 2025 - 1:07 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |