Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7186-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

Freelancer_mac
Dec 9 2014, 17:12
  
Пост #1



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Итак добавлю интересных, полезных ссылок и впоследствии, буду наполнять интересной информацией и новостями, транспорта города Киева.

Официальный сайт Киевпастранса

Официальный сайт Киевского метрополитена

Метро на Виноградарь

KYIVMETROBUD

Киевский музей пассажирского транспорта

Маршруты и новое расписание движения общественного транспорта и городской электрички

Расписание движения Киевского метрополитена

Транспорт онлайн

Центр транспортных стратегий

Программы для смартфонов (Маршруты, расписание и онлайн транспорт)

EasyWay (iOS, Android)

Яндекс.Транспорт (iOS Android)

Яндекс.Расписания

Горячая линия Киевпастранса 0-800-504-411

Горячая линия Киевского метрополитена (044) 537-55-05


Страницы в IPB ImageIPB Image

Метро на Виноградарь

Киевский музей пассажирского транспорта

Киевпастранса

Киевского метрополитена

Транспорт Киева

Telegram-каналы IPB Image

Зміни руху - КП Київпастранс

Kyiv Metro Alerts

Smart інфа для поїздок у метро Києва

Питання-відповіді. Електронний квиток

Де можна придбати електронний квиток?

Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Feb 16 2022, 10:51
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
Freelancer_mac
Oct 2 2016, 22:55
  
Пост #2



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


_______Експонати, що не стали експонатами________

__________________Трамваї_____________________
В iсторiї транспортних музеїв трапляються втрати. Особливо в пострадянських мiстах. Найчастiше цьому є три причини:
1) технiка не доживає до створення музею;
2) технiку навмисне знищують, щоб не передавати в музей;
3) бюрократична тяганина. Iнколи технiка не доживає до передачi в музей.
Сьогоднi поговоримо про жертв таких обставин.

ПУЛЬМАН (пiдстанцiя №543)
Як вiдомо, наш музей не має жодного Пульмана, тому кожний зразок що зберiгся - цiнний. Ця пiдстанцiя знаходилась на Набережному шосе та була порiзана невдовзi пiсля закриття там трамвйвайної лiнiї у 2011 роцi. Хоча в Пущi-Водицi є ще двi подiбнi пiдстанцiї, практика доводить, що чим бiльше донорiв, тим вище вiрогiднiсть гiдного результату. До того ж, є пiдстави вважати, Пульман на Набережнiй мав кращий стан, нiж тi, що в Пущi.

КТВ-57 №2020
Коли у 1987 роцi був закритий останнiй маршрут з тупиком, цей "тягни-штовхай" зберегли для iсторiї. Вiн приймав участь у Парадi трамваїв '92. Однак, через деякий час його почали грабувати, а на початку 2004 року - утилiзували, незважаючи на те, що вже iснували документи, в яких цей вагон вимагалось зберегти для майбутнього музею. Iсторiя поки що дає другий шанс - ще один вагон, з якого можна вiдновити КТВ-57, але для цього вже знадобиться бiльше зусиль та грошей, нiж було потрiбно з 2020.

ТАТРА Т3 №5319
Цей вагон став легендою ще при життi, пропрацювавши на лiнiї майже 47 рокiв! У 2012 роцi вносилась пропозицiя зберегти цей вагон пiсля списання та можливо встановити на постамент як пам'ятник. Повна реставрацiя навряд була доречною, адже пошкодження корозiєю були дуже суттєвi. Проте, збереження вiн все одно заслуговував. Нажаль, вiн став однiєю з перших жертв "пiдмiно-КВРу" (це коли вагон утилiзується, а замiсть нього надсилається б/в вагон з Праги).

ТАТРА Т-3 №5395
У 2015 роцi, коли стало зрозумiло, що музейне керiвництво не зацiкавлене в ходовому музейному рухомому складi, була офiцiйно внесена пропозицiя встановити цей вагон в музеї на "вiчну стоянку", щоб зберегти ще бiльш цiнний вагон №У-5 вiд розкрадання. Також, 5395 був би представником дводверної Т-3 пiзнього випуску. Але й цей вагон вiдправився на черговий "пiдмiно-КВР". Цьому не завадила навiть доповiдна вищому керiвництву - через бюрократiю, адже формально все "чисто" (за документами вагон не утилiзується, але насправдi це не так), а зберегти навiть з iншим номером злякались. Нагадаю - 5395 була передостанньою дводверною пасажирською Т-3 в Києвi.

ТАТРА Т-3 №5544
Навiщо цей вагон музею? В якостi донора.
Це був останнiй в Києвi вагон з великими диванами в салонi - такi ставились на Т-3 раннiх випускiв. Також, вагон мав не поганий стан, тобто був дуже корисним при реставрацiї iнших музейних Татр. №5544 був офiцiйно внесений у список музейного рухомого складу, де чiтко було зазначено "забороняється демонтувати будь-яке обладнання [...] позбавляти вагони [...] будь-яких наявних деталей, навiть декоративних та не оригiнальних". Однак, i цей вагон став жертвою "пiдмiно-КВРу".
Директор музею, дiзнавшись про це, заявив "це не мої проблеми". Не маю що додати до таких слiв.

ТАТРА Т6Б5 (Т-3М) №063
Хоча Т-6 ще знаходяться в експлуатацiї, їх стан здебiльшого кепський. Саме з цiєї причини вже сьогоднi слiд резервувати рухомий склад для музею, та починати пiдтримувати його стан, щоб потiм в панiцi не шукати де взяти в музей Т-6. Як i 5544, 063 був внесений в офiцiйний наказ про передачу до музею. Однак, через незадовiльний догляд при вимкненнi електроенергiї в мережi, вiн залишився без гальм та розбився об вагон, що знаходився спереду. Вiдновлювати його тепер надто важко, а про передачу в музей, скорiш за все, мови не буде. Пiдбирати iншу кандидатуру Т-6 та вiдповiдно її затверджувати музейне керiвництво навряд захоче.

Хочу також пояснити, чому в музеї iнколи потрiбна значна кiлькiсть однотипного рухомого складу. Деякi моделi внесли значний вклад у транспортну iсторiю мiста. Це дає їм право бути представленими у декiлькох екземплярах, що демонструють еволюцiю моделi на протязi рокiв. Наприклад, трамваїв Татра Т-3 є сенс зберегти 3-4 повноцiнних екземпляри - 2 дводвернi (раннього та можливо пiзнього випуску) та 2 трьодверн (також зi значною рiзницею по вiку).

Подстанция на Набережном шоссе в 1960-х.
Располагалась у метро "Днепр" (позднее "вросла" в рыбацкий рынок)
Фото примерно средины 1960-х из коллекции К. Козлова

Open in new window

"Послелдний полёт Пульмана", как назвал это фото его автор - Helgi.
Вскоре после закрытия линии была порезана и подстанция (на фото фрагмент - без рамы и второй половины кузова).
Фото с сайта transphoto.ru (2011)

Open in new window

Сохранявшийся "для истории" КТВ-57. Через два дня он примет участие в Параде трамваев'92
Фото А. Оландера (1992)

Open in new window

Однако к концу 90-х депо им. Шевченко явно перестало следить за сохранностью вагона, а в 2004 году "случайно" допустило его утилизацию.
Как жаль, что начальство депо никогда не несёт ответственности за такие злодеяния
Фото С. Машкевича (2003)

Open in new window

Вагон стал легендой ещё при жизни. В последние 5 лет работы многие транспортные любители специально приезжали в Киев, в том числе, чтобы проехаться на №5319. Шутка ли - в постсоветском городе найти на маршруте вагон 1966 года выпуска?
Несмотря на неважное состояние, вагон также был очень бодрым "на ход"
Фото А. Демидова (2012)

Open in new window

№5395, как и №5319 имел отнюдь не безупречное состояние.
В дальней перспективе же его можно было восстановить как полноценного представителя двухдверной Т-3 позднего выпуска
Фото А. Тарасова (2014)

Open in new window

В депо им. Шевченко линейные вагоны последние 10 лет находятся в наилучшем состоянии по Киеву. №5544 не был исключением. Не находись он посредине периодов эволюции Т-3, он имел бы полное право быть сохранённым как экспонат, а не просто донор.
Фото И. Черныша (2009)

Open in new window

А вот и самая выдающаяся часть №5544 - салон. К сожалению, 5544 был последним вагоном с такими диванами.
Теперь даже для реставрации раннего вагона У-5 (1964) такие сидения и даже их каркасы взять негде - придётся изготавливать с нуля (когда будет реставрация У-5 и будет ли - вопрос уже иного характера)
Фото А. Федорца (2015)

Open in new window

Хотя №063 имел не безупречное состояние, именно он был выбран как потенциальный экспонат для музея, но скорее всего ему уже не суждено им стать.
Фото А. Тарасова (2015)

Open in new window

Та самая злосчастная авария. У вагона деформирован не только перед, но и кузовные конструкции всей передней площадки. Восстановление таких повреждений - очень объёмная и дорогостоящая процедура. К тому же вагон на сегодня уже разграблен - не комплектен, поэтому полностью восстановить его в любом случае не получится.
Авторство фото неизвестно.

Open in new window
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
78 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 16th November 2025 - 19:15
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.