Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7183-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
![]() ![]() |
| Freelancer_mac |
Пост
#2
|
|
Репутация: 2295 ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 |
____________Музейний рухомий склад_____________
____________________Конка_____________________ Кiнний трамвай (конка) вважається пращуром сучасного трамвая. Воно й не дивно, ажде у багатьох мiстах саме з неї почалась епоха мiського транспорту. З роками ж конка не витримала конкуренцiї з електричним трамваєм i вiдiйшла у минуле. Тим не менш, чимало музеїв транспорту мають власний вагон конки, який iнколи запрягають кiньми та виводять у мiсто на свята. Конка є i в Києвi. Його походження зазвичай не афiшується, тому дозволю собi це зробити. Аутентичний вагон конки був у експозицiї всесоюзного трамвайного музею, який функцiонував у Києвi з середини 1920-х рр., однак, пiд час вiйни музей був знищений разом з усiма еспонатами. У 1967 роцi, з нагоди 75-рiччя електричного трамвая, був побудований новий вагон конки (реплiкар, як їх називають спецiалiсти). Слiд зазначити, що вагон вийшов не надто схожий на оригiнал. Дивно те, що попри спецiальне призначення, вагон був знищений. У третiй раз вагон конки з'явився у 1988 роцi, коли був побудовинй вже другий реплiкар, ще менше схожий на оригiнал. Вiн був учасником параду до 100-рiччя київського трамвая (1992 рiк), а пiсля - довгий час знаходився у трамвайному депо iм. Шевченка. Пiсля переїзду депо на нову територiю у 2006 роцi, вагон був встановлений бiля в'їзду в депо у якостi пам'ятника. У 2012 роцi конка стала експонатом нашого музею, а у 2015 роцi була перевезена на сучасну його територiю - в IЕРЦ, де зараз i знаходиться. Говорячи про перспективи, то найбiльш правильною ввижається побудова ще одного реплiкару - на цей раз у вiдповiдностi з оригiналом, а у перспективi - використання його так само, як це робиться у закордонних музеях. Але, звiсно, це не буде можливо, доки музейне керiвництво буде опиратись проведенню в музей трамвайних рейок та їх з'єднання з трамвайною мережею мiста. Подлинный вагон конки "открытого типа". Всего существовало три конструкции таких вагонов - открытые (летние), закрытые (зимние) и со съёмными боковыми стенками (универсальные) ![]() Вагон конки возле трамвайного депо им. Шевченко Фото И. Черныша (2009) ![]() Конка на территории музея в Дарнице. Примечательно, что сколько существует этот вагон, на нём упрямо рисуют неправильный маршрутный указатель, выдавая его за первый маршрут конки. Однако, конка была запущена в 1891 году, а не в 1890-м, и первый маршрут проходил от современной Лыбедской пл. до ул. Саксаганского (позднее до Крещатика) Фото Е. Демчука (2012) ![]() Перевозка на новую территорию на ул. Выборгской Фото Е. Демчука (2015) ![]() Вместо ремонта действительно важных экспонатов, музейное руководство транжирит деньги предприятия на дорогостоящую перевозку конки на ретро-фестиваль (и аренду лошадей), проведение которого никак не способствует улучшению работы музея. Фото с сайта transphoto.ru (2016) ![]() В публикации есть неточность - конку с фестиваля в конце апреля сего года не забрали - бросили в музее авиации. То есть помимо неоправданной траты денег на перевозку экспоната (вполне возможно, что этих денег хватило бы на восстановление всего отсутствующего забора в музее), музейное руководство ещё и разбрасывается экспонатами, передавая их в руки посторонних, и это не единственный такой случай. |
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 13th November 2025 - 23:06 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |