Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7067-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Активісти задокументували аварійний стан столичних тролейбусів
Активісти ГО”Соціальний рух” спільно з профспілковими активістами Конфедерації Вільних Профспілок України зафіксували аварійний транспорт в експлуатації. Незважаючи на запис водія у бортжурналі тролейбуса номер “4021” про непридатність колес до експлуатації (“лысая резина на 2-ом мосту”), тролейсбус з цим бортовим номером та зі стертими протекторами все ж було виявлено на маршруті. Більше того, водію, який виявив несправність, в якості “покарання”, не дають виходити на маршрут, замість того, щоб виправити несправність. Не дивно, адже якщо водію не закрити рота, то виявиться, що інформація, яку розповсюджує прес-служба КМДА про “майже абсолютну” готовність КП”Київпастрансу” до зими – буде не правдивою. Дешевше змусити замовкнути водія, аніж визнати, що підприємство щодня піддає ризику життя тисяч пасажирів. Інший водій, з яким спілкувались активісти, вимушений працювати по 6 днів на тиждень, що суперечить чинному трудовому законодавству. Минулого четверга, 3 листопада, саме цей аварійний тролейбус(№4021) став причиною затору довжиною у більш ніж тридцять тролейбусів по проспекту ім.Маяковського. Як повідомляють користувачі фейсбуку, на наступний день майже на тому ж місці (біля Флоренції) знову відбулася аварія, що спричинила тривалу зупинку руху тролейбусів. Цього разу надзвичайна ситуація трапилась о 7:00, тобто у самісінький ранковий час пік. Тисячі киян не змогли вчасно потрапити на роботу. Замість того, аби ліквідувати несправність, керівництво Київпастрансу намагається ліквідувати незалежну профспілку – про це повідомляють профспілкові активісти. Тим часом, неякісне та небезпечне обслуговування киян цілком імовірно може призвести до трагедій. Намагаючись штучно покращити фінансові показники, керівники Київпастрансу скоротили витрати на ремонт, обсулговування рухомого складу та контактних ліній нижче критичного для забезпечення безпеки пасажирів рівня. » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 17:58 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |