Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7067-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Метро на Троєщину не поїде, у КМДА знайшли альтернативу
Столична влада призупиняє плани щодо будівництва гілки метро на Троєщину. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Ілля Сагайдак у інтерв'ю Delo.UA. За попередніми оцінками КМДА, будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро на Троєщину коштуватиме майже 32 мільярди гривень. Тож влада міста пропонує дешевшу альтернативу – окрему лінію для комунального транспорту, так званий "швидкісний коридор". Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус або автобус буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає йому довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами. По суті, це буде наземне метро, – каже Сагайдак. Перший етап розвитку такого проекту включає реалізацію лінії "Троєщина-Чоколівка", з розгалуженням на Відрадний, з потенційним добовим потоком у 140 тисяч пасажирів. Чиновник зазначив, що у рамках проекту так званого наземного метро буде відновлено 22 кілометри дороги, забезпечення доступу до станцій і пересадкових вузлів (станція метро "Петрівка", трамвайна зупинка на вул. Фрунзе, ст. м. "Дорогожичи", ст. м. "Шулявська" до лінії швидкісного трамваю на Борщагівку, зупинки електрички на "Караваєві дачі"). За попередніми оцінками фахівців, проект місту обійдеться у 100 мільйонів євро (близько 2,9 мільярда гривень), що, зазначимо, суттєво дешевше буде, ніж будівництво лінії метро. "Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро на Троєщину, знадобиться років 10-15. А враховуючи, як йде таке будівництво в Україні, то і усі 20 років. У свою чергу, цей проект (швидкісний коридор, – 24) можна реалізувати за три роки", – зазначив заступник голови КМДА. |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 21:52 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |