Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7067-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Проект метро на Виноградар передбачає будівництво «вертикальних» тунелів
У частині відгалуження від станції «Мостицька» на Виноградар заплановані тунелі, які будуть розташовані вертикально один над одним, а не паралельно, повідомляє прес-служба КМДА. Пропонується таке рішення, оскільки дорожній коридор на вулиці Межовій досить вузький і насичений інженерними комунікаціями. Рішення не є новим у світі, але у Києві дотепер не застосовувалося, зазначив голова постійної комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами Олексій Окопний. Наразі техніко-економічне обґрунтування будівництва метро на масив Виноградар розроблено та передано на державну експертизу. Після узгодження фахівці розпочнуть працювати над проектом. Відповідно до запропонованого ТЕО, передбачається застосування деяких нових для Києва технічних рішень. Загалом ця частина зеленої гілки метро буде проектуватися, як лінія мілкого залягання. Її найглибша частина почнеться на Сирці на глибині близько 40 метрів і буде поступово наближатися до поверхні в районі станції «Мостицька», яка запланована на перетині вулиць Межової, Білицької та Північно-Сирецької. Наступна станція «Проспект Правди» буде, відповідно, на перехресті проспекту і Межової. Першу чергу із вказаних двох станцій можливо здати в експлуатацію наприкінці 2019 року. Вилочне відгалуження на Виноградар також складатиметься із двох станцій та електродепо і є другою чергою будівництва цієї ділянки Сирецько-Печерської лінії. Третя і остання черга – будівництво станцій «Вітряні гори» і «Площа Т. Шевченка». Нагадаємо, місто планує вже наприкінці 2017 року розпочати будівництво метро на Виноградар і протягом трьох років ввести в експлуатацію дві нові станції метрополітену – «Проспект Правди» і «Мостицька». ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 21st July 2025 - 3:34 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |