Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7067-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Київський дизайнер створив схему всього муніципального транспорту міста
На схемі позначені всі автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути, а також лінії метро та міська електричка. Дизайнер Костянтин Череповський витратив на цю роботу 16 місяців. ![]() Схема транспорту не була замовлена місько адміністрацію чи транспортним комунальним підприємством, це особиста ініціатива дизайнера. За словами Костянтина, він побачив, що теоретично може існувати попит на подібну друковану схему, так як мало хто користується інтернет-сервісами для обрання маршруту у середньому віці та особливо після 50 років (проникнення інтернету у останній категорії – менше 50%). Крім того, відсутність офлайн-мапи становить велику проблему для туристів та гостей міста. ![]() Ще однією причиною створення схеми стало те, що у Києва порівняно невелика мережа рейкового транспорту – цілі райони мають доступ до міського громадського транспорту тільки у вигляді автобуса чи тролейбуса, як, наприклад Солом’янка чи Виноградар. Тому, крім метро, тут і нараховується 140 наземних маршрутів. Окремо, для зацікавлених дизайнерів Костянтин написав статтю The Making Of, у якій розповів свій шлях розробки схеми. Крім того у статті є посилання на схожі роботи в інших країнах, які дизайнер використовував, як референси. У схемі немає маршруток, так як їх ще більше 300, міських та приміських разом. Зате позначений веломаршрут Троєщина-центр, вокзали й аеропорти, річковий вокзал, фунікулер, основні туристичні об’єкти. |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 21st July 2025 - 13:36 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |