Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7068-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Вшанування пам’яті загиблих в Куренівській трагедії
13 березня об 11 годині на майданчику біля прохідної Подільського трамвайного депо зберуться ветерани-транспортники, очевидці «Куренівського потопу», родичі безвинно загиблих, керівництво та працівники КП «Київпастрансу», представники Подільської районної адміністрації та громадські діячі, щоб вшанувати пам’ять хвилиною мовчання загиблих 56 років тому. На початку 50-х років у зв’язку з забудовою Сирецького житлового масиву в Києві треба було збільшити виробництво цегли на Петрівських цегельних заводах, що функціонували тоді в районі нинішнього Куренівського тролейбусного депо (вул.Сирецька, 25). На кар’єрах цих заводів розпочиналась підготовка до розкривних робіт у великих обсягах. Щоб зменшити витрати на вивезення ґрунту, було запропоновано розріджувати його водою і цю масу по трубах перекачувати до Бабиного Яру. Таким чином можна було вирішити дві проблеми: дійсно зменшити витрати на транспортування ґрунту й одночасно замити яр, на місці якого планувалось створити парк культури й відпочинку. Замив Бабиного Яру розпочався з 1954 року. З 1954 по лютий 1961 року включно до Бабиного Яру було перекачано 3341378 кубічних метрів розрідженої маси. У процесі виконання робіт грубо порушувались рекомендації проектувальників. Приміром, рівень штучного водоймища у Бабиному Яру згідно з проектом мав підтримуватись на позначці 118-120 м, фактично же його піднімали до 150-160 метрів. Внаслідок допущених порушень, у штучному водоймищі Бабиного Яру води зібралось удвічі більше від проектної норми. Вода почала шукати собі вихід і знайшла його в греблі № 4 (за нинішніми ознаками вона була споруджена між територією лікарні ім.Павлова і вул.Олени Теліги). Гребля почала розмиватись і, послабившись, раптово зруйнувалась. Це сталося вранці 13 березня 1961 року приблизно о 9 годині 20 хвилин і тривало 10 – 15 хвилин. Вал рідкої земляної маси заввишки 8 - 10 метрів з гуркотом і ревінням ринув у бік вулиці Фрунзе, зносячи все, що траплялося на його шляху: дерева, будівлі, споруди, транспортні засоби, людей. Основний удар рукотворної стихії прийшовся на трамвайний парк ім.Красіна (нині Подільське трамвайне депо) і в мить його нестало. Територія трамвайного парку перетворилася на суцільне озеро. А головне! – безвинно загинуло 50 електротранспортників, 48 родин (147 осіб), які проживали в гуртожитку, залишились без даху над головою. За радянської влади ця сумна дата була під забороною. Вперше відкрито електротранспортники вшанували жертви катастрофи 1991 року. А через три роки тут було відкрито Пам’ятний знак, на стелі якого викарбовано прізвища усіх загиблих електротранспортників. Вічна пам’ять жертвам безгосподарності і безвідповідальності. Пам’ять про безневинно загиблих у тій катастрофі вічно збережеться в наших серцях. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 21st July 2025 - 14:19 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |