Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7068-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
У 2018 Київський метрополітен планує розпочати будівництво метро на Виноградар
Віктор Брагинський підтвердив, що до кінця 2019 року відкриють дві станції на Сирецько-Печерській лінії. До кінця серпня, за словами очільника столичного метрополітену, проект буде передано на експертизу, а в 2018 році вже повинно розпочатись будівництво. Для обслуговування цих станцій знадобиться 50 вагонів, а до 2020 року парк метрополітену потребуватиме 65 нових вагонів. Спочатку побудують станції «Мостицька» і «Проспект Правди», а згодом продовжать гілку до площі Тараса Шевченка. Раніше «Хмарочос» повідомляв, проект метро на Виноградар передбачає будівництво тунелів, розташованих один над одним. За проектом очікуваний пасажиропотік по станції «Проспект Правди» складе 60 000 чоловік, що більше, ніж на «Лісовій». У свою чергу китайський консорціум розглядає можливість будівництва метро на Троєщину. Інвестори зі сходу вже опрацьовують попереднє ТЕО, щоб зрозуміти об’єм фінансування. Також Брагинський додав, що метрополітен в години пік важко справляється з великою пасажиропотоком на трьох пересадочних вузлах. «Нам потрібні нові пересадочні вузли, які передбачені четвертої лінією. На Тараса Шевченка (з Подільської), на Лук’янівську (з Глибочицької) і перехід на Вокзальну. Плюс потрібно додатково 225 вагонів. Проект дуже дорогий. Якщо на метро на Виноградар і Новобіличі місто витрачає додаткові кошти самостійно, метро на Троєщину значно дорожче, і без інвестора проект не реалізувати», – зазначив Віктор Брагинський. Інвестору, який займався встановленням безкоштовної мережі WI-FI в метро дали час відновити роботи до вересня. Якщо компанія Mosquito Mobile не відновить фінансування проекту, то інвестиційна комісія КМДА шукатиме нового інвестора. Нагадаємо, що Mosquito Mobile відмовилася встановлювати WI-FI в столичному метро посеред реалізації. ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 22nd July 2025 - 10:13 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |