Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7110-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 567 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может кому интересно будет
|
![]() ![]() |
ЛиС |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 567 С нами с: 27-October 06 ![]() |
У 2018 році Південно-Західна залізниця виконає комплексну реконструкцію одного з найбільших залізничних вузлів України - Дарницького
Про це повідомив в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький під час комісійного інспектування станції Дарниця та залізничних підприємств, які входять до складу Дарницького вузла. За словами Романа Веприцького, комплексну програму реконструкції Дарницького залізничного вузла, яка містить заходи технічного й органі-заційного характеру, було розроблено після ретельного аналізу показників діяльності вузла за 2016-2017 роки та амортизаційних характеристик місцевої інфраструктури й обладнання. Практична реалізація цієї програми дозволить значно підвищити КПД станції і всіх вузлових підприємств, вивести їх на новий рівень виробничої діяльності та санпобуту, а також надання послуг пасажирам. Упродовж 2018 року залізничники планують відремонтувати ряд колій на станції Дарниця та в парку «Ліски», оновити тут низку стрілочних переводів і гіркових уповільнювачів, модернізувати мережі електроживлення й освітлення, систему гучномовного зв’язку та відеонагляду. Значні обсяги робіт передбачено і на вузлових підприємствах, насамперед у локомотивному та вагонному депо. Так, на ПТО тепловозів і електровозів модернізують системи підігріву та екіпірування локомотивів мастилами, а в цехах відремонтують зношене електрообладнання, компресори, верстати та двигуни. На всіх вузлових підприємствах також виконають капітальні чи поточні ремонти виробничих будівель і споруд – фасадів, покрівель, підвалів та інших приміщень, оновлять комп’ютерну техніку, радіостанції, тощо. Окремим рядком у програмі реконструкції Дарницького вузла прописане створення належних умов праці та санпобуту залізничників: ремонт душових, туалетів, роздягалень, кімнат приймання їжі, сходових маршів, утеплення приміщень, заміна вікон, а також енергоощадні заходи, зокрема, встановлення приладів обліку та сучасного опалювального обладнання у котельнях. «У нас комплексний підхід до реконструкції Дарницького вузла, - говорить в.о. керівника Південно-Західної залізниці Роман Веприцький. - Ми оновлюватимемо його самі і водночас наполягатимемо на тому, щоб прилеглі до Дарниці незалізничні підприємства навели лад у зоні своєї відповідальності. Один із найбільших залізничних вузлів України має стати взірцевим, показати гідний наслідування приклад виробничої культури та сервісу». |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 2nd September 2025 - 2:23 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |