Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7070-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Київський метрополітен зупинив тендер на будівництво метро на Виноградар Мукачевська фірма «Адамант» подала скаргу до Антимонопольного комітету. «Київський метрополітен» призупинив тендер на будівництво метро на Виноградар через скаргу одного з учасників до Антимонопольного комітету, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-службу метрополітену. На тендер подали заявки три фірми: київські компанії «Інтербудтонель», «Київметробуд» та компанія з Мукачевого «Адамант». Замовник в особі КП «Київський метрополітен» відхилив пропозицію «Адаманта», пославшись на ненадання і невідповідність деяких тендерних документів. Мукачевська фірма вважає, що її позбавили права на участь у процедурі закупівлі незаконно. У скарзі компанія стверджує, що надала всі необхідні документи, а помилки, на які вказує замовник, є формальними й не можуть бути підставою для виключення з конкурсу. «Адамант» також стверджує, що іншого учасника – «Київметробуд» – допустили до тендеру неправомірно. За даними на сайті компанії, «Адамант» входить до складу корпорації «Укрбуд».Бенефіціарами зазначені Олег Березовський, Костянтин Будьонний і Андрій Стальний. Згідно з тендерною інформацією на Prozorro, «Київметробуд» пропонує побудувати ділянку метро за 26 місяців, а «Інтербудтонель» – за 18 місяців із залученням субпідрядника «Дніпрометробуд». У липні КМДА затвердила проект будівництва ділянки метро до житлового масиву Виноградар. Перша черга передбачає будівництво двох станцій метро – «Мостицька» та «Проспект Правди», а також відгалуження в бік майбутньої станції «Виноградар». Довжина ділянки складе 3,7 км. У листопаді минулого року головний архітектор інституту «Київметропроект» Ярослав Левандовський оприлюднив ескізи станцій метро на Виноградар. Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Aug 28 2018, 18:05 |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 23rd July 2025 - 14:31 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |