Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7113-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 568 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может кому интересно будет
|
![]() ![]() |
ЛиС |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 568 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Координаційний центр залізничників України -- «ТРИЗУБИ» НАДІЙШЛИ ДО УКРАЇНИ У СТАНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ КОНТРАКТУ
В розпорядження КЦЗУ надійшла копія акту комісії, яка не підтвердила відповідність тепловозів ТЕ33АС вимогам, які наша сторона прописувала, укладаючи контракт 📃із General Electric. Що саме «не так» у «Тризубах», які надійшли до України, ви можете побачити в документі самі. Особливо викликають питання: ⚠️невідповідність технічним умовам потужності дизеля та тягових електродвигунів. Тобто, фактично надійшов дизель іншої, не визначеної потужності, аніж заявлено. ⚠️невідповідність моделі тягових електродвигунів; ⚠️відсутність маркування на колісних парах та паспортів до них. На колісні пари мають зазначатися чіткі параметри, перш за все, з огляду на вимоги безпеки. Окрім того, вже через якийсь час вони будуть підлягати обточуванню, під них потрібно підбирати ті ж колодки - то яким чином це робити без маркування? ⚠️наявність електропневматичного гальма замість пневматичного - одного з головних елементів безпеки руху. Також звертаємо вашу увагу на інші моменти, відсутність яких призводить до підвищення небезпеки 🆘 для локомотивних бригад, які керуватимуть цими локомотивами. Відсутні навіть сповіщувачі пожежної 📛сигналізації! Отже, недарма в результаті обстеження комісія визначила неможливість підписання відповідних документів на прийняття. Усі ми знаємо, що ці тепловози вартують надто великі кошти💰, щоб залізниця мала таку розкіш, як оплата техніки, яка не відповідає умовам контракту. На минулому тижні, запустивши перші «тризуби» в роботу, очільник ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов похвалився: «Це історичний рейс для всієї української залізниці. Нова тяга – надійна, ефективна, економічна в роботі, екологічна та комфортна для машиністів». Тож питання до керівництва залізниці: яким чином тепловоз, який не був прийнятий комісією, взагалі міг потрапити на колії❓ А ви, шановні залізничники, теж вважаєте, що таке «неспівпадіння» є показником ефективності, надійності та комфорту? Якщо ні - ставте лайк і передавайте далі. ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 5th September 2025 - 7:25 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |