Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7226-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


Трохи відредагував

» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


Сообщение отредактировал ЛиС - Nov 29 2025, 20:50
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Dec 19 2018, 16:18
  
Пост #2



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


Координаційний центр залізничників України -- «ТРИЗУБИ» НАДІЙШЛИ ДО УКРАЇНИ У СТАНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ КОНТРАКТУ
В розпорядження КЦЗУ надійшла копія акту комісії, яка не підтвердила відповідність тепловозів ТЕ33АС вимогам, які наша сторона прописувала, укладаючи контракт 📃із General Electric.

Що саме «не так» у «Тризубах», які надійшли до України, ви можете побачити в документі самі.

Особливо викликають питання:

⚠️невідповідність технічним умовам потужності дизеля та тягових електродвигунів. Тобто, фактично надійшов дизель іншої, не визначеної потужності, аніж заявлено.

⚠️невідповідність моделі тягових електродвигунів;

⚠️відсутність маркування на колісних парах та паспортів до них. На колісні пари мають зазначатися чіткі параметри, перш за все, з огляду на вимоги безпеки. Окрім того, вже через якийсь час вони будуть підлягати обточуванню, під них потрібно підбирати ті ж колодки - то яким чином це робити без маркування?

⚠️наявність електропневматичного гальма замість пневматичного - одного з головних елементів безпеки руху.

Також звертаємо вашу увагу на інші моменти, відсутність яких призводить до підвищення небезпеки 🆘 для локомотивних бригад, які керуватимуть цими локомотивами. Відсутні навіть сповіщувачі пожежної 📛сигналізації!

Отже, недарма в результаті обстеження комісія визначила неможливість підписання відповідних документів на прийняття. Усі ми знаємо, що ці тепловози вартують надто великі кошти💰, щоб залізниця мала таку розкіш, як оплата техніки, яка не відповідає умовам контракту.

На минулому тижні, запустивши перші «тризуби» в роботу, очільник ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов похвалився: «Це історичний рейс для всієї української залізниці. Нова тяга – надійна, ефективна, економічна в роботі, екологічна та комфортна для машиністів».

Тож питання до керівництва залізниці: яким чином тепловоз, який не був прийнятий комісією, взагалі міг потрапити на колії❓

А ви, шановні залізничники, теж вважаєте, що таке «неспівпадіння» є показником ефективності, надійності та комфорту? Якщо ні - ставте лайк і передавайте далі.

Open in new window
Open in new window
Open in new window
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
38 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 27th December 2025 - 8:32
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.