Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7116-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 576 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может кому интересно будет
|
![]() ![]() |
ЛиС |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 576 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Вот тут всё более-менее расписано.
Кому лень переходить по ссылке процитирую сообщение тут: Слід все-таки розуміти чому така конструкція з'явилась і чому її використовують лише для 1 пари поїздів і не планують сильно поширювати. Це вельми специфічний рухомий склад і використовується лише на одному своєрідному маршруті. Штука ось у чому. З Пекіна до Шанхая - 1454 км по звичайній залізниці, або 1318 км по ВШМ. По ВШМ час в дорозі від 4,5 годин в дорозі (деякі рейси в дорозі довші). Виконуються рухомим складом, що уміє 350 км/г, або 300 км/г (ті рейси, де час у дорозі довший). Повністю по звичайній залізниці (не їдучи по ВШМ) нічний поїзд зі звичайних вагонів (включно з hard sleeperами) і локомотива - в дорозі перебуває 15 з гаком годин. А є ще хитрі нічні рейси, котрі перебувають 12 годин в дорозі, вони переважну частину шляху прямують по звичайній залізниці, але щоб підскоротити часу у дорозі їм трішки їм дозволяють під'їхати по ВШМ, завдяки цьому досягається такий "гібридний" час у дорозі. Я до речі не знаю чому не зробили рейса, де частка по ВСМ трішечки більша, щоб підігнати час у дорозі, щоб був годин зо 9, мені здається він був-би популярніший у пасажирів. Так от, ці рейси з часом у дорозі близько 12 годин виконує рухомий склад з максимальною швидкістю 250 км/г. Попри те, що переважну частину часу він прямує по звичайній залізниці, де швидкості значно нижчі, але по тих діляночках, де йому дозволяють недовго під'їхати по ВШМ - він їде 250 км/г (замість дозволених на лінії 350), але через те, що це недовго - це не дуже заважає поїздам на 300 і 350. Так от через необхідність уміти їздити нехай навіть 250 км/г (не 300 і не 350) - кузов вагона все-одно має своєрідну форму (в поперечному перерізі дещо заокруглений). Тому укласти в такому вагоні ~60 пасажирів не вийде ані в той спосіб, як це зазвичай роблять у Китаї в їхньому hard sleeperі, ані наприклад як в плацкартному, бо звуження і заокруглення стелі призводять до браку місця у верхній частині вагона. Ось і довилось вигадувати як 60 тіл укласти в кузові такої форми. Результат ми вже обговорювали. Наскільки мені відомо - поширювати таку компоновку на вагони з нормальним кузовом, де форма кузова обмежень не накладає - не планують. Навіть зараз, коли є 3 пари таких "гібридних" нічних рейсів Пекін - Шанхай з часом у дорозі близько 12 годин - лише у одній з пар наявні вагони такої конструкції. У двох інших парах - просто немає такого варіанту розміщення (тобто в поїзді переважно сидячі вагони, але є також 4-місне купе). Мені здається вони самі вважають таку конструкцію не дуже зручною і далі ніж маршрути Пекін - Шанхай вона не піде. |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 7th September 2025 - 23:39 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |