Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7227-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


Трохи відредагував

» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


Сообщение отредактировал ЛиС - Nov 29 2025, 20:50
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Jan 3 2019, 23:18
  
Пост #2



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


Вот тут всё более-менее расписано.

Кому лень переходить по ссылке процитирую сообщение тут:

Слід все-таки розуміти чому така конструкція з'явилась і чому її використовують лише для 1 пари поїздів і не планують сильно поширювати.
Це вельми специфічний рухомий склад і використовується лише на одному своєрідному маршруті.

Штука ось у чому. З Пекіна до Шанхая - 1454 км по звичайній залізниці, або 1318 км по ВШМ.
По ВШМ час в дорозі від 4,5 годин в дорозі (деякі рейси в дорозі довші). Виконуються рухомим складом, що уміє 350 км/г, або 300 км/г (ті рейси, де час у дорозі довший).
Повністю по звичайній залізниці (не їдучи по ВШМ) нічний поїзд зі звичайних вагонів (включно з hard sleeperами) і локомотива - в дорозі перебуває 15 з гаком годин.

А є ще хитрі нічні рейси, котрі перебувають 12 годин в дорозі, вони переважну частину шляху прямують по звичайній залізниці, але щоб підскоротити часу у дорозі їм трішки їм дозволяють під'їхати по ВШМ, завдяки цьому досягається такий "гібридний" час у дорозі. Я до речі не знаю чому не зробили рейса, де частка по ВСМ трішечки більша, щоб підігнати час у дорозі, щоб був годин зо 9, мені здається він був-би популярніший у пасажирів.
Так от, ці рейси з часом у дорозі близько 12 годин виконує рухомий склад з максимальною швидкістю 250 км/г. Попри те, що переважну частину часу він прямує по звичайній залізниці, де швидкості значно нижчі, але по тих діляночках, де йому дозволяють недовго під'їхати по ВШМ - він їде 250 км/г (замість дозволених на лінії 350), але через те, що це недовго - це не дуже заважає поїздам на 300 і 350.

Так от через необхідність уміти їздити нехай навіть 250 км/г (не 300 і не 350) - кузов вагона все-одно має своєрідну форму (в поперечному перерізі дещо заокруглений). Тому укласти в такому вагоні ~60 пасажирів не вийде ані в той спосіб, як це зазвичай роблять у Китаї в їхньому hard sleeperі, ані наприклад як в плацкартному, бо звуження і заокруглення стелі призводять до браку місця у верхній частині вагона.
Ось і довилось вигадувати як 60 тіл укласти в кузові такої форми. Результат ми вже обговорювали.
Наскільки мені відомо - поширювати таку компоновку на вагони з нормальним кузовом, де форма кузова обмежень не накладає - не планують.
Навіть зараз, коли є 3 пари таких "гібридних" нічних рейсів Пекін - Шанхай з часом у дорозі близько 12 годин - лише у одній з пар наявні вагони такої конструкції. У двох інших парах - просто немає такого варіанту розміщення (тобто в поїзді переважно сидячі вагони, але є також 4-місне купе).

Мені здається вони самі вважають таку конструкцію не дуже зручною і далі ніж маршрути Пекін - Шанхай вона не піде.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
38 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 27th December 2025 - 18:03
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.