Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7225-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


Трохи відредагував

» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


Сообщение отредактировал ЛиС - Nov 29 2025, 20:50
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Apr 7 2019, 19:26
  
Пост #2



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


Класична схема роботи переїзду з 4-ма шлагбаумами така: 1) Вмикається світлофорна та звукова сигналізація, шлагбауми ще відриті, але в'їзд на переїзд вже заборонено. 2) З затримкою в декілька хвилин починають закриватися основні шлагбауми, які перекривають проїзжу частину в'їзду на переїзд. Додаткові шлагбауми відкриті, можливість закінчити рух через переїзд є. 3)Після повного закриття основних шлагбаумів з витримкою декілька хвилин закриваються додаткові шлагбауми. В разі затримки на переїзді у чергового по переїзду є можливість або притримати закриття шлагбаумів(як основних так і допоміжних), або ввімкнути загороджувальний світлофор, який негайно розриває рейкове коло, і на АЛС локомотива передається код "червоного вогню"(чи код "КЖ"(червоно-жовтий) ), тут не пам'ятаю який саме, але не важливо, бо одночасно з кодом "К", чи "КЖ" на локомотиві спрацьовує сигнал пильності, і якщо бригада ніяк не реагує(а згідно інструкції треба застосувати екстрене гальмування), то через декілька секунд ЕПК "зриває" автостоп, і поїзд екстенно гальмує вже навіть без участі бригади

Це так у нас. Як працює автоматика в Польщі, і чи був там взагалі черговий по переїзду я не знаю. Бачив у Польщі переїзди зі шлагбаумами, але без чергового по переїзду взагалі. Дехто пропонує і у нас таку схему запровадити "оті тітоньки з прапорцями на переїздах не потрібні". Правда, людина дуже далека від залізниці і тим більше від організації та безпеки руху поїздів.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
38 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 26th December 2025 - 2:37
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.