Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7228-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


Трохи відредагував

» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


Сообщение отредактировал ЛиС - Nov 29 2025, 20:50
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Nov 27 2019, 10:37
  
Пост #2



Репутация:   430  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 634
С нами с: 27-October 06


(imenno @ Nov 27 2019, 10:10) Перейти к цитате

У УЗ основной доход от коммерческих перевозок. Эти поезда имеют приоритет, когда едут, а пассажирские стоят и пропускают. Потому и опаздывают.
Несмотря на то, что доход от грузовых, приоритета они не имеют. И в графике(при составлении) сначала прокладываются пассажирские, потом пригородные и только потом уже грузовые. На период "окон"(ремонтных работ) отменяют в первую очередь грузовые, потом отменяют(если нет возможности изменить график) пригородные, пассажирские, если и отменяют, то очень редко. В основном просто меняют график. Да, "из окна" можно иногда наблюдать картину, когда грузовый обгоняет электричку. Но это в том случае, если для грузового нашлась свободная "нитка" пассажирского поезда, который допустим ходит не каждый день, или где-то опаздывает. За любой выбитый из графика пассажирский звиздюлей причастным раздадут значительно больше, чем за грузовый.
Пассажирские опаздывают не по причине пропуска грузовых, а больше как раз по техническим "косякам"(сдох локомотив в пути, наехали на кого-нибудь на переезде и т.п.)

Например, вот так
Поїзд No144 Ворохта –Київ (ЧС4 No187 ТЧ-1 Київ-Пас.,Льв.) зупинився через пропадання напруги в електровозі. Після усунення несправності локомотивною бригадою поїзд відправився о 21.45 із затримкою на 1 год. 09 хв

или так
Поїзд No69 Маріуполь –Львів (2ТЕ116 No 1515) зупинився на 38 км ПК6 за показанням пристрою ПОНАБ «Тривога 2» у 9 рух. од., 1 вісь, права сторона, вагон No04825865. Оглядом ТЧМ виявлено тримання гальм. Усунувши несправність поїзд відправився. Поїзд No 69 затримано на на 1год.04 хв.

и ещё вот так тоже бывает
13.11.2019 00.28-04.14 Регіональна філія «Придніпровська залізниця»,ДН-1Дніпро, перегін Сухачівка –кол. п. 175 км
На пульт-табло ДСП ст. Сухачівка 1 та 2 ділянки віддалення сигналізують хибну зайнятість. Оглядом працівників ШЧ виявлено, що сторонніми особами вскрито релейну шафу сигнальної точки No2 та викрадено прилади СЦБ. О 04.14 несправність усунуто. Затримано поїзди: No2866 на 56 хв., No12 на 24 хв., No104 на 14 хв., No84 на 12 хв., No10 на 10 хв., No92 на 10хв., No38 на 8 хв., No116 на 7 хв.


Поїзд No6722 Миколаїв-Вантажний –Апостолове (ДЕЛ002 No004 РПЧ-6, РПДМ Гаманюк з тепловозом 2ТЕ10Ут No0033Б) на 228 км ПК5 в районі стрілочного переводу No56 травмував стороннього чоловіка, який стояв біля граничного стовпчика та при наближенні вищевказаного поїзда кинувся під нього. Потерпілого з травматично ампутацією пальців лівої руки та забоями м’яких тканин, у стані сильного алкогольного сп’яніння доставлено в лікарню

Загальна затримка поїзда No6722 склала 1 год. 17 хв. По впливу затримано поїзди: No765 на 24 хв., No375 на 22 хв., No133 на 11 хв.


Під час графікової зупинки при огляді дизель-поїзда No6004 Колосівка –Миколаїв-Вантажний (Д1 No762-1/717-3 РПЧ-6 Христинівка, РПДМ-8 Нікулін) у веденому моторному вагоні No717-3 локомотивною бригадою виявлено задимлення з наступними хлопками та появою відкритого полум’я. Із вищевказаного моторного вагону до інших вагонів пересаджено 18 пасажирів. Моторний вагон відчеплено, інші вагони дизель-поїзда відведено на відстань не менше 200 м. Для ліквідації пожежі викликано пожежний поїзд ст. Миколаїв. О 13.55 прибув пожежний автомобіль ДПРЧ–11 Веселинове. О 14.05 головну частину поїзда No6004 відправлено на ст. Миколаїв із затримкою на 56 хв. О 14.00 пожежний поїзд відправлено зі ст. Миколаїв, який прибув на місце подіїо 15.13. Пожежу ліквідовано силами ДСНС та пожежного поїзда о 15.25. З 15.25 до 17.00 поливка водою окремих осередків горіння
По впливу затримано поїзд No141 на 1 год. 48 хв.


Поїзд No865 Чернігів –Неданчичі (ЕР9т No703, РПЧМ-10 Дорошенко) на 176 км ПК6 смертельно травмував стороннього чоловіка віком 50 років. Поїзд затримано більше 2год.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
38 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 29th December 2025 - 1:22
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.