Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7130-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 583 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может кому интересно будет
|
![]() ![]() |
ЛиС |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 583 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Просимо вибачення за незручності
Учора ввечері, 7 січня 2020 року, пресслужба АТ «Укрзалізниця» повідомила що поїзд, який здійснював рейс за маршрутом Київ-Пасажирський – Аеропорт Бориспіль зробив вимушену зупинку. На жаль, це був новий дизель-поїзд вітчизняного виробництва, переданий Укрзалізниці наприкінці грудня 2019 року. Залізничники доклали максимум зусиль, щоб пасажири не запізнилися на літак. Їх пересадили до іншого рухомого складу і доправили до аеропорту. Відомо всім, а досвідченим працівникам залізниці особливо, що запуск нової залізничної техніки в постійну роботу, введення її в експлуатацію - це окремий етап. Триває налагодження механізмів під конкретні умови роботи: профіль колії, особливості маршруту, напрацюванням досвіду водіння, врешті-решт. Безсумнівно, на перших порах можуть трапитися непередбачені ситуації, навіть відмови техніки. Перші дні експлуатації - найскладніші й найнапруженіші. Саме тому фахівці ПАТ «КВБЗ» з перших хвилин роботи поїзда увесь час ведуть його технічний супровід, як під час руху, так і під час обслуговування. Потрібно мати можливість оперативно реагувати на ситуацію, проводити перевірку роботи систем та їх обслуговування для забезпечення безперебійного функціонування. Працівники служби супроводу та відділу сервісного обслуговування ПАТ «КВБЗ» спільно зі спеціалістами Української залізничної швидкісної компанії оперативно з’ясували причину цієї відмови та усунули її. Дякуємо керівникам і фахівцям УЗШК за надану допомогу. Сьогодні, 8 січня 2020 року, дизель-поїзд продовжив роботу на лінії. Просимо вибачення у пасажирів за незручності. Сподіваємося, що надалі таких прикрих несподіванок не трапиться. Упевнені, що подальша експлуатація дизель-поїзда вітчизняного виробництва доведе його працездатність і надійність. Вот твою ж дивизию! Походу товарищи с КВСЗ все "обкатки" воспринимают исключительно как "наснимать красивых роликов для презентации/ФБ", а не для отлавливания реальных "косяков". Чуток покатали - и будя! Можно "презентовать". Не стоит пенять на "хюндай", который "бросили в бой" буквально "с корабля". Их по сути не обкатывали вообще, а все "косяки" собирали и фиксили по ходу эксплуатации. Ну ладно, там "жареный петух" в *опу клюнул. А тут что мешало "до ума" довести? |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 21st September 2025 - 16:32 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |