Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7130-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
ЛиС |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 583 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Может кому интересно будет
|
![]() ![]() |
ЛиС |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 583 С нами с: 27-October 06 ![]() |
Ну 160 для хюндая на самом деле оверскорость. Он обычно ездит сильно медленнее, но ты сейчас снова скажешь что это какой то фокус. ![]() ![]() То что работникам дали по шапке не удивительно. Как всегда нашли крайних "Крайних" в чём? В том, что они устроили цирк, что якобы Тарпан может уделать Хю при заведомо разных условиях? Странный вопрос "по каким показателям" от человека причастного к ЖД, или декларирующего свою причастность Вот в картинке ответы на все твои вопросы. ![]() Ну и чтобы "2 раза не вставать" Укрзалізниця закликала Крюківський вагонобудівний завод підвищити якість ремонту рухомого складу Укрзалізниця закликала Крюківський вагонобудівний завод вжити заходів щодо поліпшення ситуації з виконання ремонту електропоїздів, а також терміново усунути зазначені конструктивні недоліки. Неоперативність і неякісне технічне обслуговування з боку КВБЗ призводять до видачі в рейс поїздів із зауваженнями та — цілком логічно — до дискомфорту під час подорожі пасажирів Укрзалізниці. Зокрема, з 18 червня 2019 року Укрзалізниця експлуатує на маршрутах поїздів №711/712 електропоїзд ЕКр-1 №002 побудови ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». За перші чотири доби його експлуатації через неможливість реалізувати максимальні тягові характеристики електропоїзда ЕКр-1 зафіксовано 8 випадків затримки — загальний час запізнення 119 хвилин. А електропоїзди HRCS2 експлуатуються на цьому напрямку без зауважень. Щодо якості виконання ремонту: Укрзалізниця уклала угоду на ремонт електропоїзда ЕКр-1 №001 на суму 16,8 млн грн, і після експлуатаційних випробувань 11.06.2019 було виявлено 35 зауважень. З них лише 9 було усунуто одразу, а усунути ще 26 КВБЗ зобов’язалось у термін до двох місяців. До того ж під час експлуатації після виконання ремонту виявлено ще 14 зауважень. Одне з них у сукупності з неоперативністю КВБЗ щодо його усунення призвело до видачі в рейс електропоїзда 29 та 30 червня із системами кондиціонування, що працювали лише на 50% потужності. У результаті температура в салоні збільшилася до +30 градусів, а це створило некомфортні умови для подорожі пасажирів і негативно вплинуло на репутацію Укрзалізниці як перевізника. Укрзалізниця закликає Крюківський вагонобудівний завод не влаштовувати публічні перепалки, а вдосконалювати якість рухомого складу та усунути конструктивні недоліки, які були виявлені в ході експлуатації швидкісних поїздів виробництва КВБЗ. И это уже после(!) ремонта ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 22nd September 2025 - 6:36 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |