Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7066-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
УЗ в очередной раз анонсировала внедрение Wi-Fi в пассажирских поездах
![]() Понеділок Проходка правого тунелю між станціями "Мостицька" та "Сирець" за допомогою тунелепрохідницького комплексу "Галина". Станом на 15.02.2021 змонтовано 565 кілець (678 метрів) тунелю: 54 %. Лише + 12 метрів за тиждень. Набиті маршрутки VS Напівпустий громадський транспорт Карантин та дії міської влади роблять все, щоб кияни купували авто або користувалися маршрутками. Обмеження для наземного транспорту такі, що забороняють брати більше пасажирів, ніж є сидячих місць в салоні. За порушення цих правил у Київпастранс / Kyivpastrans не знайшли нічого кращого ніж жорстко карати водіїв штрафами чи звільненнями. Вчора тільки такі дії пропонував представник КП під час гарячої лінії 15-51. Тому й бачимо ситуації, коли на морозі стоять черги киян, а тролейбуси чи автобуси їздять напівпустими. Чого не скажеш, наприклад, про забиту пасажирами столичну підземку, де машиністів ніхто не залякує штрафами. Але в цій ситуацій в повному виграші маршрутники. Вони як і раніше, набивають максимальну кількість людей в салон. На обмеження їм начхати, адже їх керівництво звільняти за це не буде. Приватні перевізники зацікавлені в високих доходах, на відміну від збиткового Київпастрансу. Такі знайомі, ледь живі трамваї є чи не у кожному середньому місті України. Їдеш на ньому як на велосипеді – максимум 40 кілометрів на годину. Хоча у тій же Варшаві звичайні міські трамваї розганяються до 70 кілометрів. Тобто якщо ви їдете трамваєм годину, житель Варшави їде всього 40 хвилин одну й ту саму відстань! Дивіться викриття Грошей про те, чому ми їздимо на жахливому транспорті! Гроші на 2+2 – спецпроект телеканалу, що розслідує найактуальніші економічні, фінансові та соціальні проблеми країни. Автори цієї програми приділяють максимум уваги життєвим темам, а журналісти ставлять собі за мету завжди докопуватися до правди. |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 13:59 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |