Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7066-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Новий «дизайн» мосту Патона коштуватиме Києву 46 млн грн Минулого тижня відбувся тендер на залучення підрядника, який має розробити проєктно-кошторисну документацію для реконструкції мосту Патона. Участь у тендері брало три учасники. І виграла його компанія «Спецтермонтаж-Енерго» з ціною пропозиції 46 млн грн (посилання в коментарях). Дивно, що після розкриття пропозицій жоден з учасників в подальшому не намагався зменшити ціну. В деяких випадках це є ознакою домовленості між собою. Разом з тим, столична влада планує розширити міст Патона з 7 до 8 смуг. На мосту можуть з’явитися велосипедні доріжки, очікується розширення тротуарів для влаштування променадної частини, а також можливість повернення трамваю (але це не точно). За умовами тендеру, документація має бути готова до кінця 2022 року. Своєю ретро-ілюстрацією до посту я хочу показати, що відновлення трамвайної лінії має бути основним акцентом в реконструкції мосту. Тільки трамваї можуть швидко й дешево перевозити пасажирів між двома частинами Києва. Адже просто додаткова смуга після реконструкції спровокує ще більші автомобільні затори на вулицях міста. І додам, що саме через те, що в 2004 році з дурного розуму трамвайну лінію на мосту було демонтовано, комунальне підприємство «Київпастранс» зараз викидає по півмільйона гривень на перевезення одного трамваю Pesa з правого на лівий берег. Якби трамвайна лінія була ціла – це коштувало б копійки, а жителі лівого берега значно менше стояли в заторах, користуючись і далі трамваями. |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 9:17 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |