Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7223-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

Freelancer_mac
Dec 9 2014, 17:12
  
Пост #1



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Итак добавлю интересных, полезных ссылок и впоследствии, буду наполнять интересной информацией и новостями, транспорта города Киева.

Официальный сайт Киевпастранса

Официальный сайт Киевского метрополитена

Метро на Виноградарь

KYIVMETROBUD

Киевский музей пассажирского транспорта

Маршруты и новое расписание движения общественного транспорта и городской электрички

Расписание движения Киевского метрополитена

Транспорт онлайн

Центр транспортных стратегий

Программы для смартфонов (Маршруты, расписание и онлайн транспорт)

EasyWay (iOS, Android)

Яндекс.Транспорт (iOS Android)

Яндекс.Расписания

Горячая линия Киевпастранса 0-800-504-411

Горячая линия Киевского метрополитена (044) 537-55-05


Страницы в IPB ImageIPB Image

Метро на Виноградарь

Киевский музей пассажирского транспорта

Киевпастранса

Киевского метрополитена

Транспорт Киева

Telegram-каналы IPB Image

Зміни руху - КП Київпастранс

Kyiv Metro Alerts

Smart інфа для поїздок у метро Києва

Питання-відповіді. Електронний квиток

Де можна придбати електронний квиток?

Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Feb 16 2022, 10:51
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
Freelancer_mac
Mar 25 2021, 16:17
  
Пост #2



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


"Київпастранс" оголосив тендер на нові дизельні автобуси за кошти ЄІБ. Згідно з документацією, це будуть 12 метрові автобуси з загальною місткістю близько 100 пасажирів та 30 сидячих місць.
Кількість техніки може бути визначена самими постачальниками, але сукупна вартість має бути не більше € 18 595 350 без ПДВ та митних платежів.
Один автобус "МАЗ-203" коштує близько 110-140 тисяч євро, враховуючи "безальтернативність", Києву варто розраховувати на більше ніж 100 автобусів. Скоріше всього, вони стануть заміною вже зношених МАЗ-103, МАЗ-105, ЛАЗ А183, яким вже більше 15 років і які на диво не були відсторонені КПТ після надходження лізингових автобусів.
У 2022 буде й тендер на нові тролейбуси-гармошки. Планується закупити близько 130 "рогатих", якраз "Богдани" почнуть розвалюватися, а всі ТРЕДи посписують своїх киянок. Випуск тролейбусів як і був низьким, так і залишиться ганебно низьким


Люди бувають або вагітні, або ні. Напіввагітних не існує.
Так само і транспорт. Якщо Київська міська влада та Кабмін рішуче вирішили обмежити роботу транспорту, то свою роботу має обмежити не лише комунальний транспорт, а і маршрутки, в яких часто не котролюють наявність маски і ще рідше кількість людей.
Поки комунальний транспорт їздить по суті впусту, зношується рухомий склад, "Київпастранс" несе збитки, на цьому наживаються маршрутки. Збитки "Київпастрансу" покривають з бюджету міста, тобто з грошей, які мігли б піти на респіратори, ШВЛ. Натомість, ці гроші просто змиваються в унітаз, а оці карантинні мутки провокують фінансову нестабільність на підприємстві, що викликає затримку зарплат у тисяч працівників сфери транспорту. А у них теж є сім'ї, які треба годувати. І в умовах, коли держава не робить нічого для захисту цієї категорії громадян, кричати про те, що ось у якійсь Італії ось-так, а у нас легші обмеження - тупість.
У Італії немає маршруток. У Італії держава хоч якось піклується про громадян. А в Києві транспорт недорозвинений і за умов усіх цих обмежень навіть не може забезпечити логістику містян, що працюють на стратегічно необхідних підприємствах.
Кияни будуть двічі сплачувати за проїзд: власне за проїзд і покривати збитки КПТ із податків.
Тому або КМДА обмежує рух маршруток, або не розповідає, як вони героїчно зупиняють розповсюдження коронавірусної хвороби.
Киян вчора також обурила зміна роботи швидкісного трамваю. Так, у інших країнах дійсно обмежують вхід через двері. Так, у нас впертий народ. Але враховуючи цей фактор, не простіше вже забити на це? У цих чергах, стовпотворіннях спереду салону підхопити коронавірус набагато ймовірніше, ніж у рівномірно розподіленому салоні. Спробуйте так метро обмежити! (А, вже закривають двері і генерують довжелезні черги на вхід у вестибюль, ідіоти)
Очевидно, що коронавірус за дверима салону наземного транспорту, чи за дверима вестибюлю станції метро не передається!
"Деревня дураков"


(ЛиС @ Mar 25 2021, 14:06) Перейти к цитате

Хорошо, что Вы не знаете, как это "что-то" ходит wink.png
А сподиваки пускай и дальше сподіваються. Можно сколько угодно раз кричать халва "Ситиэкспресс", но от этого во рту слаще не станет в обозримом будущем - исключительно КВРные ЭРки и ЭДшки.


"Kiev City Express" Святошин-Буча
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
78 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 24th December 2025 - 13:56
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.