Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7066-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
"Київпастранс" оголосив тендер на нові дизельні автобуси за кошти ЄІБ. Згідно з документацією, це будуть 12 метрові автобуси з загальною місткістю близько 100 пасажирів та 30 сидячих місць. Кількість техніки може бути визначена самими постачальниками, але сукупна вартість має бути не більше € 18 595 350 без ПДВ та митних платежів. Один автобус "МАЗ-203" коштує близько 110-140 тисяч євро, враховуючи "безальтернативність", Києву варто розраховувати на більше ніж 100 автобусів. Скоріше всього, вони стануть заміною вже зношених МАЗ-103, МАЗ-105, ЛАЗ А183, яким вже більше 15 років і які на диво не були відсторонені КПТ після надходження лізингових автобусів. У 2022 буде й тендер на нові тролейбуси-гармошки. Планується закупити близько 130 "рогатих", якраз "Богдани" почнуть розвалюватися, а всі ТРЕДи посписують своїх киянок. Випуск тролейбусів як і був низьким, так і залишиться ганебно низьким Люди бувають або вагітні, або ні. Напіввагітних не існує. Так само і транспорт. Якщо Київська міська влада та Кабмін рішуче вирішили обмежити роботу транспорту, то свою роботу має обмежити не лише комунальний транспорт, а і маршрутки, в яких часто не котролюють наявність маски і ще рідше кількість людей. Поки комунальний транспорт їздить по суті впусту, зношується рухомий склад, "Київпастранс" несе збитки, на цьому наживаються маршрутки. Збитки "Київпастрансу" покривають з бюджету міста, тобто з грошей, які мігли б піти на респіратори, ШВЛ. Натомість, ці гроші просто змиваються в унітаз, а оці карантинні мутки провокують фінансову нестабільність на підприємстві, що викликає затримку зарплат у тисяч працівників сфери транспорту. А у них теж є сім'ї, які треба годувати. І в умовах, коли держава не робить нічого для захисту цієї категорії громадян, кричати про те, що ось у якійсь Італії ось-так, а у нас легші обмеження - тупість. У Італії немає маршруток. У Італії держава хоч якось піклується про громадян. А в Києві транспорт недорозвинений і за умов усіх цих обмежень навіть не може забезпечити логістику містян, що працюють на стратегічно необхідних підприємствах. Кияни будуть двічі сплачувати за проїзд: власне за проїзд і покривати збитки КПТ із податків. Тому або КМДА обмежує рух маршруток, або не розповідає, як вони героїчно зупиняють розповсюдження коронавірусної хвороби. Киян вчора також обурила зміна роботи швидкісного трамваю. Так, у інших країнах дійсно обмежують вхід через двері. Так, у нас впертий народ. Але враховуючи цей фактор, не простіше вже забити на це? У цих чергах, стовпотворіннях спереду салону підхопити коронавірус набагато ймовірніше, ніж у рівномірно розподіленому салоні. Спробуйте так метро обмежити! (А, вже закривають двері і генерують довжелезні черги на вхід у вестибюль, ідіоти) Очевидно, що коронавірус за дверима салону наземного транспорту, чи за дверима вестибюлю станції метро не передається! "Деревня дураков" Хорошо, что Вы не знаете, как это "что-то" ходит ![]() А сподиваки пускай и дальше сподіваються. Можно сколько угодно раз кричать |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 9:15 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |