Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7066-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
В городском транспорте Киева разрешили перевозить стоячих пассажиров во время локдауна Кличко назвал шантажом намерение киевских маршрутчиков поднять тарифы маршрутка в переважній більшості випадків є перевізником, що орієнтується на автобуси малої місткості: Богдан А092, Рута, Mercedes Sprinter тощо. Нелюбов до маршруток, припускаю, обгрунтована: • незручною системою оплати ("за проєзд передаєм"), особливо при введенні Kyiv Smart Card. • морально застарілими для міста машинами (високопідлогові автобуси з вузькими проходами) • незадовільним дотриманням вимог до діяльності (незадовільний стан транспортного складу, регулярні порушення ПДР, низький рівень сервісу, перевищення лімітів заповненості пасажирами тощо) • нанесення збитків крупним транспортним засобам громадського транспорту через рух наввипередки відповідальних перевізників з транспортними засобами більшої ємності, в котрих відсутні чи мінімальні вищевказані вади. • Маршрутка - це на 100% автобус, електротранспорт не про них (щодо електробусів - досі не почув, де перероблятимуть спрацьовані акумулятори українського автотранспорту), і це в тому числі пояснює попередній пункт: ціною екологічності заважають роботі електротранспорту. Тому нелюбов громадськості не до приватних перевізників як таких - а до перевізників, що своїм сервісом буквально погіршують стан транспорту в місті. Приватний бізнес і конкуренція потрібні, але не конкуренція між біотуалетом і кущами. І дуже шкода, що громадяни обирають кущі навіть за присутності біотуалету 😒 Скажу за себе: я маршрутками з принципу не користуюсь. Хоча якщо буде приватний перевізник, що за системою оплати і рівнем сервісу не уступатиме КПТ, а також не їздитиме наввипередки тролейбусу чи трамваю - то я цілком "за". Маршрутка як вид організації лінії громадського транспорту в Києві - вичерпав себе, нині в місті актуальні тільки маршрут, чіткий графік руху і суворе дотримання вимог. |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 20th July 2025 - 5:20 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |