Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7171-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
| ЛиС |
Пост
#1
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06 |
Может кому интересно будет
Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41 |
![]() ![]() |
| ЛиС |
Пост
#2
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06 |
Рівно 20 років тому, 11 липня 2002 року, з Харкова до Києва відправився в рейс перший денний прискорений поїзд «Столичний експрес», що знаменувало початок розвитку швидкісного руху в Україні. Пуск сучасного поїзда із перших вітчизняних пасажирських вагонів, виготовлених на Крюківському вагонобудівному заводі, – один з найбільш знакових проєктів, втілених в життя Героєм України, Міністром транспорту України - Генеральним директором «Укрзалізниці» Георгієм Кірпою та його командою.
«В новітній історії України не так багато подій, рівних цій за масштабністю, значущістю, виваженим державним підходом. Розпочалася нова ера в розвитку залізничного транспорту і в розвитку вітчизняного машинобудування», – так десять років потому оцінювався старт швидкісного руху на українських залізницях в газеті «Дзеркало тижня». У рамках підготовки інфраструктури для пуску першого «Столичного експреса» менш ніж за півроку була проведена масштабна модернізація залізниці між Харковом і Києвом: відремонтовано майже 500 км колії, 70 вокзалів, електрифіковано 48 кілометрів колій, відремонтовані й переведені в розряд охоронних усі залізничні переїзди тощо. Обсяги робіт і темпи їх виконання були дійсно захмарними... – Тоді, у 2002 році, ми перебували в якійсь ейфорії і від успішного пуску перших «Столичних експресів», і від виконаного колосального обсягу модернізації залізниці, і від захоплюючих перспектив розвитку нашої галузі під керівництвом Георгія Кірпи, – розповідає начальник Південної залізниці з 2000-го по 2012 рік, Герой України Віктор Остапчук. – А тим часом Георгій Миколайович вважав швидкість 140 км/год вже пройденим етапом і дивився далі, на роки вперед. За завданням Кірпи проектними інститутами й ДІІТом розроблялася «Концепція Державної цільової програми впровадження на залізницях швидкісного руху (до 200 км/год) пасажирських поїздів на 2005-2015 роки», яка була затверджена розпорядженням Кабміну, а також пілотний проект з упровадження високошвидкісного руху зі швидкістю до 350 км/год на дільниці Київ - Харків. Так, саме Харків за наказом Георгія Кірпи мав приймати на День залізничника 2006 року перший швидкісний поїзд, що мчав би з Києва зі швидкістю 200 км/год., а в недалекій перспективі – до 350 км/год. До реалізації цього масштабного інфраструктурного проекту, крім залізничників, долучалися декілька сотень підприємств по всій Україні, що давало потужний імпульс зростання вітчизняній економіці… Будемо сподіватися, що після того, як Україна виборе мир, наш улюблений Харків знову, як і 20 років тому, буде в центрі найбільших подій з розбудови транспортної галузі та всієї держави. |
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 2nd November 2025 - 2:12 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |