Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7064-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Чиновники КМДА та менеджери Київпастрансу роблять все, щоб жителі міста витрачали все більше і більше власних грошей лише на поїздки містом.
Показую в цифрах, скільки нам коштує кожен місяць бездарної діяльності Київпастрансу та Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. І це ще мінімальні розрахункові витрати, реальні насправді більші. Отже щомісяця через неефективну роботу наземного комунального транспорту або його відсутність (в основному тролейбуси) кожен працюючий киянин та киянка заплатили: Мінімум 600 гривень в маршрутці (дві поїздки по 15 грн і тільки у робочі дні), де мінімум комфорту та немає безготівкової оплати. Мінімум 1500 гривень за автомобільне пальне (шлях «дім-робота» 10 км, витрата пального 7 літрів на 100 км, ціна 50 грн, поїздки тільки у робочі дні, +цивілка). І це без урахування решти витрат на утримання автівки (ремонти, мийка, запчастини, паркінг, штрафи). При цьому витрати містянина за використання наземного комунального транспорту за 20 робочих днів склали б орієнтовно 320 гривень при ціні поїздки 8 грн, а з транспортною карткою ї поїздками по 6.50 ще дешевше – 260 гривень. Різниця колосальна - з маршруткою більш ніж удвічі, а з автомобілем – більш ніж вп’ятеро. Тому деякі люди, як я вже писав, і не їздять нікуди у вихідні, щоб зекономити. Тут варто нагадати, що Київпастранс левову частку коштів на своє існування отримує дотаціями з міського бюджету, а не заробляє на платоспроможних пасажирах, бо віддав їх маршрутникам. Тобто кожен працюючий киянин витрачається двічі. Спершу ви платите величезні податки з доходів за те, що роками неефективні чиновники з транспортної сфери за ваші ж гроші розвалюють систему громадського транспорту і таким чином роблять все для того, щоб вже потім ви нею не користувалися (бо довго і не комфортно), а пересідали в дорожчі маршрутки чи значно дорожчі у повсякденному використанні автомобілі. Чиновники Дептрансу та менеджери Київпастрансу роблять все, щоб жителі міста витрачали все більше і більше власних грошей лише на поїздки містом. Також це десятки мільйонів гривень, які йдуть щодня за кордон на закупівлю імпортного автомобільного палива. Постійно пишу, що багато тролейбусних маршрутів не працює, а інші види транспорту працюють геть погано і возять повітря навіть після звільнення Київщини від росіян. А це вже понад три місяці, близько 100 днів. Втрати на поїздки містом кожен може порахувати сам. Але це точно тисячі гривень, які люди могли витратити на їжу, ліки, відпочинок чи віддати донатами на ЗСУ. ![]() Комунальний транспорт в Києві ненадійний, тому кияни мусять обирати дорожчі альтернативи – критик Після нарікань комунальники почали ремонтувати тролейбусну мережу на Кирилівській Київпастранс не зміг поновити маршрути десяти тролейбусів попри обіцянки |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 18th July 2025 - 6:47 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |