Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7222-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

Freelancer_mac
Dec 9 2014, 17:12
  
Пост #1



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Итак добавлю интересных, полезных ссылок и впоследствии, буду наполнять интересной информацией и новостями, транспорта города Киева.

Официальный сайт Киевпастранса

Официальный сайт Киевского метрополитена

Метро на Виноградарь

KYIVMETROBUD

Киевский музей пассажирского транспорта

Маршруты и новое расписание движения общественного транспорта и городской электрички

Расписание движения Киевского метрополитена

Транспорт онлайн

Центр транспортных стратегий

Программы для смартфонов (Маршруты, расписание и онлайн транспорт)

EasyWay (iOS, Android)

Яндекс.Транспорт (iOS Android)

Яндекс.Расписания

Горячая линия Киевпастранса 0-800-504-411

Горячая линия Киевского метрополитена (044) 537-55-05


Страницы в IPB ImageIPB Image

Метро на Виноградарь

Киевский музей пассажирского транспорта

Киевпастранса

Киевского метрополитена

Транспорт Киева

Telegram-каналы IPB Image

Зміни руху - КП Київпастранс

Kyiv Metro Alerts

Smart інфа для поїздок у метро Києва

Питання-відповіді. Електронний квиток

Де можна придбати електронний квиток?

Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Feb 16 2022, 10:51
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
Freelancer_mac
Jul 16 2022, 16:10
  
Пост #2



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Чиновники КМДА та менеджери Київпастрансу роблять все, щоб жителі міста витрачали все більше і більше власних грошей лише на поїздки містом.
Показую в цифрах, скільки нам коштує кожен місяць бездарної діяльності Київпастрансу та Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. І це ще мінімальні розрахункові витрати, реальні насправді більші.
Отже щомісяця через неефективну роботу наземного комунального транспорту або його відсутність (в основному тролейбуси) кожен працюючий киянин та киянка заплатили:
Мінімум 600 гривень в маршрутці (дві поїздки по 15 грн і тільки у робочі дні), де мінімум комфорту та немає безготівкової оплати.
Мінімум 1500 гривень за автомобільне пальне (шлях «дім-робота» 10 км, витрата пального 7 літрів на 100 км, ціна 50 грн, поїздки тільки у робочі дні, +цивілка). І це без урахування решти витрат на утримання автівки (ремонти, мийка, запчастини, паркінг, штрафи).
При цьому витрати містянина за використання наземного комунального транспорту за 20 робочих днів склали б орієнтовно 320 гривень при ціні поїздки 8 грн, а з транспортною карткою ї поїздками по 6.50 ще дешевше – 260 гривень.
Різниця колосальна - з маршруткою більш ніж удвічі, а з автомобілем – більш ніж вп’ятеро. Тому деякі люди, як я вже писав, і не їздять нікуди у вихідні, щоб зекономити.
Тут варто нагадати, що Київпастранс левову частку коштів на своє існування отримує дотаціями з міського бюджету, а не заробляє на платоспроможних пасажирах, бо віддав їх маршрутникам.
Тобто кожен працюючий киянин витрачається двічі.
Спершу ви платите величезні податки з доходів за те, що роками неефективні чиновники з транспортної сфери за ваші ж гроші розвалюють систему громадського транспорту і таким чином роблять все для того, щоб вже потім ви нею не користувалися (бо довго і не комфортно), а пересідали в дорожчі маршрутки чи значно дорожчі у повсякденному використанні автомобілі.
Чиновники Дептрансу та менеджери Київпастрансу роблять все, щоб жителі міста витрачали все більше і більше власних грошей лише на поїздки містом.
Також це десятки мільйонів гривень, які йдуть щодня за кордон на закупівлю імпортного автомобільного палива.
Постійно пишу, що багато тролейбусних маршрутів не працює, а інші види транспорту працюють геть погано і возять повітря навіть після звільнення Київщини від росіян. А це вже понад три місяці, близько 100 днів.
Втрати на поїздки містом кожен може порахувати сам. Але це точно тисячі гривень, які люди могли витратити на їжу, ліки, відпочинок чи віддати донатами на ЗСУ.

IPB Image

Комунальний транспорт в Києві ненадійний, тому кияни мусять обирати дорожчі альтернативи – критик

Після нарікань комунальники почали ремонтувати тролейбусну мережу на Кирилівській

Київпастранс не зміг поновити маршрути десяти тролейбусів попри обіцянки
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
78 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 22nd December 2025 - 23:36
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.