Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7064-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Freelancer_mac |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() ultra active user ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: BANNED Сообщений: 11 961 С нами с: 1-August 10 ![]() |
Весь наземний транспорт у Києві працює за донати, возить «зайців» і тому буде занепадати. Бо контролери вже 3 місяці не виходять на роботу. Київпастранс не платить їм зарплати та не викликає на перевірку пасажирів щодо сплати за проїзд.
На картинці офіційне пояснення директора з транспорту Київпастрансу Сергія Литвинова про те, що на певних автобусних маршрутах контролю оплати проїзду з травня «не було й не буде» (с). Насправді ж це стосується всіх тролейбусів, трамваїв та автобусів Києва. Спілкуюся з контролерами і знаю, про що говорю. ЦИТАТА КОНТРОЛЕРА: «Якщо контролер кожного пасажира долучав до оплати проїзду, то виручка звісно окупала і роботу водія, і роботу контролера. Якби контроль на лінії не працював, то була б така виручка як і зараз. Якщо я не помиляюсь, то вона впала на більш як 70%». По факту транспорт у столиці став безкоштовний, а платять за нього тільки свідомі громадяни. За наших умов наземний транспорт займається в основному перевезенням «зайців», «повітря» та пільговиків. Вкупі зі скороченням видатків з бюджету це призведе до ще глибшої деградації комунального транспорту. Нічого безкоштовного не буває. Та як показує практика, люди не платять, поки їх не перевіряють. Особливо дико це виглядає у випадках з тролейбусами, яких не було і які нещодавно поїхали. Коли люди мали тільки маршрутки - прекрасно платили 15 гривень за проїзд, але коли повернулися тролейбуси, то з покер фейсом деякі їздять зайцями в тролейбусах та не платять якісь жалюгідні 8 грн. За день 1 бригада контролерів могла перевірити близько 1000 пасажирів. Це більш-менш стимулювало людей до оплати проїзду. З кожного штрафу Київпастранс отримував по 160 грн. Та керівництво Київпастрансу не зацікавлене збирати виручку. Там нема такого KPI, якщо вони взагалі знають, що це означає. ![]() https://t.me/kyUAnyn/255 |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 18th July 2025 - 7:09 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |