Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7168-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
| ЛиС |
Пост
#1
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06 |
Может кому интересно будет
Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41 |
![]() ![]() |
| ЛиС |
Пост
#2
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06 |
Victor Halchynskyy
Лінія102: поїзди не їдуть ‼️ Відбудована нова євроколія, на яку витратили 40 мільйонів злотих у Польщі та приблизно 500 мільйонів гривень (за довоєнними розцінками) в Україні, залишається без руху, тоді як черги вантажівок на кордоні сягають 20 кілометрів. Звичайно, я в курсі, що 17 лютого 2023 року Укрзалізниця урочисто відкрила відбудовану "Лінію102" - ділянку колії європейського стандарту Нижанковичі-Хирів-Старява-Смільниця. За кілька місяців залізничні будівельники завдяки величезним внутрішнім інвестиціям і зусиллям відбудували колію, яка мала б створити зручне і швидке пасажирське сполучення з Польщею та вкрай потрібні додаткові можливості для транспортування через українсько-польський кордон вантажів. Але міжнародні поїзди на цьому маршруті, як і на відбудованій минулого року євроколії Рава-Руська-Гребенне, поїдуть ще не скоро. ⁉️ Причиною цього, як на мене, на сьогодні є повна відсутність діалогу між компетентними органами 🇺🇦України та 🇵🇱 Польщі. З початку відбудови #linia102 улітку минулого року я свідомо не публікував жодної інформації про стан справ на цьому маршруті, аби під час війни лінія була добудована в умовах інформаційної тиші. Та проведеної залізничниками титанічної роботи з відбудови недостатньо, щоб ця лінія почала служити Україні та Польщі. 🚩 Про відсутність результативного українсько-польського діалогу у справі запуску відбудованих залізничних шляхів свідчить не тільки відсутність офіційної делегації з Польщі на церемонії відкриття "Лінії102". За даними від поінформованого джерела у Міністерстві інфраструктури Польщі, станом на кінець 2022 року міністерство не отримувало жодної офіційної інформації від України щодо планів та пропозицій використання євроколій Нижанковичі-Хирів-Смільниця та Рава-Руська-Гребенне. Більше того, дізнавшись про відбудову цих євроколій з відкритих джерел, польське Ministerstwo Infrastruktury в особі державного секретаря Анджея Біттеля ще 9 вересня 2022 року скерувало до тодішнього першого заступника міністра інфраструктури України Василя Шкуракова лист-запит на плани щодо колії Гребенне-Рава-Руська, але жодної відповіді української сторони не отримала. Аналогічний запит Анджей Біттель надіслав українській стороні 15 грудня 2022 року щодо маршруту Смільниця-Хирів-Нижанковичі. Про реакцію на цей лист наразі невідомо. ❗️На сьогодні головними проблемами, що блокують міжнародний залізничний рух на "Лінії102" та маршруті Рава-Руська-Гребенне, є: ⛔️ Відсутність міжнародного залізничного пункту пропуску на ділянці Перемишль-Нижанковичі; ⛔️ Обмежена пропускна здатність колії Смільниця-Кросьценко-Устрики Долішні-Санок через її технічний стан; ⛔️ Неможливість використання колій Перемишль-Нижанковичі та Рава-Руська-Гребенне для вантажних перевезень відповідно до поточної нормативно-правової бази Республіки Польща. Вирішити ці проблеми буде не менш складно, ніж збудувати євроколії. Хоча б тому, що Міністерство інфраструктури Польщі не має коштів на облаштування залізничних пунктів пропуску на українсько-польському кордоні, про що чесно заявило 6 вересня 2022 року у відповідь на пропозицію залізничного перевізника Polregio запустити пасажирське сполучення колією 1435 мм за маршрутом Рава-Руська-Варшава. Але навіть при досягненні консенсусу, перш ніж регулярний польський поїзд з'явиться на цих лініях, потрібно буде виконати низку організаційних моментів, серед яких: ✅️ обмін деклараціями про готовність колії, ✅️ сертифікація в Україні пасажирських вагонів та ✅️ страхування рухомого складу від ризиків в умовах війни. І справді дивно, що українська сторона не ініціювала вирішення цих проблем паралельно із початком відбудови колій євростандарту на території Львівщини, особливо якщо врахувати те, що польська залізнична компанія PKP PLK здала в експлуатацію відбудовану "з нуля" ділянку Перемишль-Держкордон (Нижанковичі) ще восени 2022 року. Свого часу громадська ініціатива організацій linia102.pl та Linia102.ua витягнула "Лінію102" (#lk102 і #lk108) з небуття у 2016 році та врятувала її українську дільницю від повного закриття у 2021 році. У 2023 році в умовах війни порозумітися потрібно швидко, і ми готові у цьому допомогти. Перші кроки для цього буде зроблено найближчим часом, і я дуже сподіваюсь, що ця брама на фото, яка наразі є нездоланним бар'єром, відчиниться для регулярного руху поїздів та економічного розвитку українсько-польського прикордоння. Принаймні у 2016-2019 роках це вдавалось так, як на фото. |
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 30th October 2025 - 0:21 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |