Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7171-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 597
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Mar 23 2023, 17:28
  
Пост #2



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 597
С нами с: 27-October 06


(berest @ Mar 23 2023, 14:40) Перейти к цитате
Таке мало де в Україні зустрінеш, а мало б бути як стандарт.
Яке саме? На перегонах в нас вже давним давно безстикові колії як мінімум в межах блок-ділянок, а як максимум - повністю на весь перегін(на дільниці Дарниця-Гребінка, наприклад. За Південну(Гребінка і далі) не скажу, не цікавився цим питанням. При ремонтах 800-метрові пліті потім просто машина КРСМ зварює.


(berest @ Mar 23 2023, 14:40) Перейти к цитате
Цікаво ше, чи мають ті фінські Пендоліно візки з наклонною підвіскою для проходження кривих, треба буде глянути. Поляки, наприклад, свої Педоліно замовили зі звичайними.
Якщо не помиляюся, то фінські саме з примусовим нахилом кузова.
(berest @ Mar 23 2023, 14:40) Перейти к цитате
Та то я більше жартував. Толку в Україні від високошвидісного РС з експлуатаційною в 330 км/г - як з козла молока. Їздити все одно нема де.
Не повірите, якак кількість "ікспердів" просто марить подібним! Пояснення, що навіть для звичайних "євро-б/в" пасажирських вагонів виготовлення комплекту візків під 1520 це досить таки затратна справа, і не така вже й проста. Аргументи про те, що вагони, які курсують(курсували) одночасно і в нас і на 1435 виготовлялись одразу з двома комплектами візків безпосередньо на заводі не допомагають.

(berest @ Mar 23 2023, 14:40) Перейти к цитате
- Чи є якась інформація по ним? На яких відрізках планують міняти/укладати? Я ж так розумію що там буде нарешті євро рейка UIC 60?
Поки що документальних підтверджень саме по ним не бачив. Не виключено, що поки що це лише слова. "миморандумів" ми вже з ким тільки не підписували! Але в будь-якому випадку іншого виходу в нас немає. "Азовсталь" хоч і клепав таку собі продукцію, але вже й того немає. А поточні, середні та капітальні ремонти робити треба, інакше навіть 160 км/год буде недосяжною мрією.

Сообщение отредактировал ЛиС - Mar 23 2023, 17:28
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
37 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 1st November 2025 - 21:08
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.