Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7222-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы

Freelancer_mac
Dec 9 2014, 17:12
  
Пост #1



Репутация:   2295  
ultra active user
******

Группа: BANNED
Сообщений: 11 961
С нами с: 1-August 10


Итак добавлю интересных, полезных ссылок и впоследствии, буду наполнять интересной информацией и новостями, транспорта города Киева.

Официальный сайт Киевпастранса

Официальный сайт Киевского метрополитена

Метро на Виноградарь

KYIVMETROBUD

Киевский музей пассажирского транспорта

Маршруты и новое расписание движения общественного транспорта и городской электрички

Расписание движения Киевского метрополитена

Транспорт онлайн

Центр транспортных стратегий

Программы для смартфонов (Маршруты, расписание и онлайн транспорт)

EasyWay (iOS, Android)

Яндекс.Транспорт (iOS Android)

Яндекс.Расписания

Горячая линия Киевпастранса 0-800-504-411

Горячая линия Киевского метрополитена (044) 537-55-05


Страницы в IPB ImageIPB Image

Метро на Виноградарь

Киевский музей пассажирского транспорта

Киевпастранса

Киевского метрополитена

Транспорт Киева

Telegram-каналы IPB Image

Зміни руху - КП Київпастранс

Kyiv Metro Alerts

Smart інфа для поїздок у метро Києва

Питання-відповіді. Електронний квиток

Де можна придбати електронний квиток?

Сообщение отредактировал Freelancer_mac - Feb 16 2022, 10:51
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
Strelok)
Jul 25 2023, 18:01
  
Пост #2



Репутация:   293  
on the dark side
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 2 633
С нами с: 20-December 07


Доєднаюся до вашої дискусії.

Громадський транспорт в Києві - це лайно і за останнього мера, який вже наче два строки, краще не стало.

Щодо аргументації про дотримання інтервалів руху та якості руху та якості особового складу вже вище написано.

Mad Dog, твоя аргументація щодо вартості квитка не може бути застосована до комунального транспорту.
Цей транспорт дотаційний з бюджету міста. І утримується за його кошт. І автобуси/тролейбуси закуповуються за кошти міста. Всі ці "економічно обґрунтовані" ціни - банальна маніпуляція для балансування бюджету між різними комунальними підприємствами.
Причому кожна наступна влада лише збільшувала кількість пільговиків:
- пенсіонери
- школярі
...

І ситуація з ГТ в Києві ніколи не зміниться. Комунальні підприємства існують, в основному, не для вирішення проблем і обслуговування містян, а для корупції і вимивання грошей з бюджету. Тому і є неефективними господарниками.

Приклад: каштани на Хрещатику. Спочатку спиляти старі здорові дерева, щоб надалі по колу закуповувати саджанці нових, які вмирають і далі на нове коло.

Аналогічно з автобусами в КПТ: поцікавтеся інформацією, як в КПТ з їх обслуговуванням і ремонтом і скільки з автобусів, які були закуплені в попередні роки вже гниють на відкритих майданчиках через відсутність ремонту?

До прикладу, в Будапешті є автобуси яким більше 10 років, а вони мають стан салону і плавність ходу, який втрачається в нас за рік.



В частині розвинутих країн Європи перейшли на закупівлю транспортних послуг на перевезення мешканців:
- маршрут
- графік руху
- дотримання інтервалів
- чистота салону
- безпека і технічний стан автобусів

І мерія через певні механізми контролює дотримання умов перевезень.

Перевізник отримує гроші фіксовано, а мерія вже балансує між вартістю яка дозволяє заробляти на своїх мешканцях, або навпаки дотує за пенсіонерів (які платять половину вартості, а не їздять безкоштовно).

Щодо безконтактної оплати - вона проходить в місті через прокладку КП ГІОЦ - одеські фірми ГЕРЦ, які отримують певний відсоток від кожного квитка (так було на момент введення системи).

А кількість збоїв з оплатою можна легко перевірити в тг каналі Київського метрополітену - збої трапляються 2-3 рази на місяць. 52 х 10 = 520 терміналів і десь 1000 терміналів на рухомому транспортів не можуть ввести в стабільну експлуатацію вже скільки років, 3 чи 4?

Німеччина як їздила з квиточками паперовими і компостерами-валідаторами, так і їздить. Бо система стабільна і не потребує стільки електроніки для роботи, тільки заправляй машини для продажу квитків бланками. І простору для відкатів менше.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
78 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 22nd December 2025 - 23:43
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.