Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7064-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
Strelok) |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() on the dark side ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 2 633 С нами с: 20-December 07 ![]() |
Доєднаюся до вашої дискусії.
Громадський транспорт в Києві - це лайно і за останнього мера, який вже наче два строки, краще не стало. Щодо аргументації про дотримання інтервалів руху та якості руху та якості особового складу вже вище написано. Mad Dog, твоя аргументація щодо вартості квитка не може бути застосована до комунального транспорту. Цей транспорт дотаційний з бюджету міста. І утримується за його кошт. І автобуси/тролейбуси закуповуються за кошти міста. Всі ці "економічно обґрунтовані" ціни - банальна маніпуляція для балансування бюджету між різними комунальними підприємствами. Причому кожна наступна влада лише збільшувала кількість пільговиків: - пенсіонери - школярі ... І ситуація з ГТ в Києві ніколи не зміниться. Комунальні підприємства існують, в основному, не для вирішення проблем і обслуговування містян, а для корупції і вимивання грошей з бюджету. Тому і є неефективними господарниками. Приклад: каштани на Хрещатику. Спочатку спиляти старі здорові дерева, щоб надалі по колу закуповувати саджанці нових, які вмирають і далі на нове коло. Аналогічно з автобусами в КПТ: поцікавтеся інформацією, як в КПТ з їх обслуговуванням і ремонтом і скільки з автобусів, які були закуплені в попередні роки вже гниють на відкритих майданчиках через відсутність ремонту? До прикладу, в Будапешті є автобуси яким більше 10 років, а вони мають стан салону і плавність ходу, який втрачається в нас за рік. В частині розвинутих країн Європи перейшли на закупівлю транспортних послуг на перевезення мешканців: - маршрут - графік руху - дотримання інтервалів - чистота салону - безпека і технічний стан автобусів І мерія через певні механізми контролює дотримання умов перевезень. Перевізник отримує гроші фіксовано, а мерія вже балансує між вартістю яка дозволяє заробляти на своїх мешканцях, або навпаки дотує за пенсіонерів (які платять половину вартості, а не їздять безкоштовно). Щодо безконтактної оплати - вона проходить в місті через прокладку КП ГІОЦ - одеські фірми ГЕРЦ, які отримують певний відсоток від кожного квитка (так було на момент введення системи). А кількість збоїв з оплатою можна легко перевірити в тг каналі Київського метрополітену - збої трапляються 2-3 рази на місяць. 52 х 10 = 520 терміналів і десь 1000 терміналів на рухомому транспортів не можуть ввести в стабільну експлуатацію вже скільки років, 3 чи 4? Німеччина як їздила з квиточками паперовими і компостерами-валідаторами, так і їздить. Бо система стабільна і не потребує стільки електроніки для роботи, тільки заправляй машини для продажу квитків бланками. І простору для відкатів менше. |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 18th July 2025 - 6:37 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |