Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7064-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
zver |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() звирюга ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 23 823 С нами с: 28-July 07 ![]() |
Нью-Йорку було дозволено стягувати плату з водіїв, які в’їжджають у Нижній Манхеттен, оголосила в понеділок губернатор Нью-Йорка Кеті Хочул. Про це повідомляє CNN.
Плата за проїзд офіційно відома як Програма стягнення плати за проїзд у центральному діловому районі, але її зазвичай називають «плата за затори». План відкладався роками, але минулого місяця Федеральна адміністрація автомобільних доріг підписала екологічну оцінку і тепер Управління міського транспорту Нью-Йорка (MTA) може розпочати процес остаточного визначення тарифів за проїзд. Щодня 700 000 автомобілів, таксі та вантажівок приїжджають до Нижнього Манхеттена, одного з найжвавіших районів у світі з одними із найгірших заторів у Сполучених Штатах. Автомобілі рухаються зі швидкістю лише 11,3 км/год в середньому в зоні заторів, і ця швидкість падає. Швидкість громадських автобусів також знизилася на 28% з 2010 року. Жителі Нью-Йорка втрачають у середньому 117 годин щороку, стоячи в пробках, що обходиться кожному у майже 2000 доларів у вигляді втрати продуктивності та інших втрат, згідно з однією з оцінок. Плата покликана зменшити кількість транспортних засобів, що в’їжджають у зону заторів, щонайменше на 10% щодня, і скоротити кількість кілометрів, які автомобілі проїжджають у зоні на 5%. Затори також пов’язані з фізичними та суспільними витратами: більше аварій, викидів вуглекислого газу та забруднення трапляються, оскільки автомобілі займають простір, який можна було б оптимізувати для пішоходів та ресторанів просто неба. Прихильники також відзначають, що це покращить громадський транспорт, важливу частину життя Нью-Йорка. Близько 75% поїздок у центрі міста здійснюються громадським транспортом. Але за даними MTA, кількість пасажирів у громадському транспорті на 25–30% нижча порівняно з рівнями до пандемії. MTA каже, що плата за затори створить важливе джерело доходу для фінансування 15 мільярдів доларів майбутніх інвестицій для модернізації 100-річної системи громадського транспорту міста. Хоча жодне інше місто США ще не запровадило плату за перевантаження, у Стокгольмі, Лондоні та Сінгапурі це було вже багато років. Лише через рік після того, як у 2003 році в Лондоні було введено плату, затори на дорогах зменшилися на 30% , а середня швидкість зросла на стільки ж. У Стокгольмі одне дослідження показало, що кількість звернень дітей до лікаря з гострою астмою впала приблизно на 50% порівняно з показниками до запуску програми в 2007 році. Сообщение отредактировал zver - Aug 28 2023, 15:33 |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 18th July 2025 - 11:47 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |