| Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины | 
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7169-й день
|  | Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua | 
| Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины | 
| ЛиС | 
				 Пост
					#1				
			 | 
| Репутация:  429  Ветеран      Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06  | Может кому интересно будет Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41 | 
|   | 
| ЛиС | 
				 Пост
					#2				
			 | 
| Репутация:  429  Ветеран      Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06  | Чеський RegioJet готовий замовити вагони на Крюківському вагонобудівному заводі Приватний чеський залізничний оператор RegioJet розглядає можливість закупівлі пасажирських вагонів у Крюківського вагонобудівного заводу. Для цього планується візит на українське підприємство. Як передає ЦТС, про це розповів власник RegioJet Радим Янчура в інтерв’ю Інтерфакс-Україна. На запитання, чи на часі проект щодо придбання 1 тис. вагонів у КВБЗ, про що Янчура заявляв влітку, власник RegioJet відповів: "Ми готові розпочати з кількох десятків вагонів. Маємо в планах поїздку на підприємство". Нагадаємо, що в липні в інтерв’ю Forbes Радим Янчура заявив, що йому сподобалася якість нових вагонів виробництва українського заводу, "але українські стандарти трохи відрізняються від європейських". "У ЄС зараз бум на залізничні перевезення, і замовити нові вагони практично неможливо, треба ставати у чергу. Українські компанії, які будують та обслуговують залізничний рухомий склад, зараз мають унікальний шанс для виходу на європейський ринок. Єдине, що їм треба - освоїти європейські стандарти. Я готовий замовити у ваших виробників 1000 таких вагонів, якщо вони будуть адаптовані до стандартів ЄС і коштуватимуть не більше 1 млн євро за одиницю", - додав топ-менеджер. Відзначимо, що в останньому інтерв’ю Інтерфакс-Україна він повідомив, що у сполученні Прага-Перемишль у компанії зараз курсують два потяги вартістю 15 млн євро. Для їх придбання було залучене кредитне фінансування. Для порівняння можна згадати, що УЗ планує придбати 44 вагони за 1,9 млрд грн, що приблизно дорівнює в середньому ціні в 1 млн євро за одиницю. Щодо ЄС, то, наприклад, Trenitalia замовила консорціуму Škoda та Titagarh Firema 370 вагонів нічних поїздів на 732 млн євро; CAF поставить 300 вагонів для залізниць Нідерландів на суму більш ніж 600 млн євро; Ceske drahy замовили 20 дев’ятивагонних складів локомотивної тяги за 500 млн євро. Тобто в європейських країнах вартість одного пасажирського вагона в середньому складає від 2 млн євро за одиницю і більше. | 
|   | 
|   | Упрощённая версия | Сейчас: 31st October 2025 - 8:19 | 
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |