Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7168-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 597
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Nov 15 2023, 6:52
  
Пост #2



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 597
С нами с: 27-October 06


Киянин вимагає 5 тисяч гривень компенсації від Укрзалізниці за те, що чекав потяг на станції понад 3 години - на чий бік став суд

Чоловік вирішив скористатися послугами Укрзалізниці. Він придбав два квитки від станції Дарниця до станції Ніжин. Але через запізнення потягу на понад три години йому з дружиною довелося скасувати поїздку.

Як зазначається у рішенні Солом'янського районного суду Києва, чоловік просить стягнути з Укрзалізниці матеріальну шкоду в сумі 139 гривень (вартість невикористаних квитків), поштові витрати - 55 гривень та моральну шкоду - 5 тисяч гривень. А всього разом 5 195 гривень.

Чоловік в інтернеті придбав 2 квитки на потяг від станції Дарниця до станції Ніжин з відправленням о 10:12. По гучномовцю повідомили про запізнення потягу на 40 хвилин. Коли пройшов цей час, далі повідомили про запізнення ще на 40 хвилин. Коли пройшли ще 40 хвилин повідомили про запізнення потяга ще на 3 години. Він наголошує, що працівники станції Дарниця не здійснили ніяких дій, щоб посадити пасажирів на інші потяги.

Також чоловік вказав, що він мав намір їхати з дружиною, проте після очікування на пероні їй стало зле. Мета поїздки втратила сенс, тому вони прийняли рішення здати квитки в касу станції вокзалу Дарниця, однак в грубій формі касир відмовив у поверненні коштів за послугу, яку Укрзалізниця не надала в повному обсязі та належний час. Натомість його направили до Центрального вокзалу "Київ", де він мав би добиватися повернення сплачених за ненадану послугу коштів.

Що вирішив суд?

Суд задовольнив позов чоловіка. З Укрзалізниці на його користь стягнуть:

139 гривень вартості невикористаних квитків,
5 тисяч гривень моральної шкоди,
55 гривень судових витрат.

"В ситуації, що склалась, суд враховує тривалість переживань позивача, зокрема від дня неотримання оплаченої послуги та неповернення коштів, сплачених за неї, до дня винесення рішення у даній справі, час та зусилля, які потрібні для відновлення попереднього стану, а також вимоги розумності, співмірності та справедливості. На підставі викладеного та з урахуванням інших обставин, які мають істотне значення, суд вважає, що на користь чоловіка у відшкодування моральної шкоди підлягає стягненню сума у розмірі 5 тисяч гривень", - розповіли у суді.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
37 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 30th October 2025 - 0:26
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.