Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7062-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Общественный транспорт, Ну меня прямо разрывает от этой темы |
zibert |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 287 С нами с: 11-November 14 ![]() |
На киевских улицах станет меньше автобусов, троллейбусов и трамваев
Основными причинами тяжелого финансового положения "Киевпастранса" является низкий тариф на проезд http://censor.net.ua/n319610 Предпосылка к подорожанию тарифа?Интересно если по 3 грн сделают,как поведут себя маршрутчики? Мне так жаль эту бедную власть,походу им реально хреново. |
![]() ![]() |
tritoxa |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 420 С нами с: 31-March 06 ![]() |
Ми звернулися до начальника КМВА Сергія Попко з проханням особисто ініціювати скасування рішення Ради оборони Києва про зупинку громадського транспорту під час тривог.
Якщо президент України Володимир Зеленський каже, що не можна паралізовувати країну на години під час повітряних тривог, то рішення зупиняти громадський транспорт, яке попри здоровий глузд у Києві діє більше року, це якраз про паралізацію столиці. За період з 1 серпня 2022 року до 17 листопада 2023 року вимушений простій наземного громадського транспорту Києва та частково Київського метрополітену через рішення РОК склав майже 300 годин. Це призвело до соціально-економічних втрат (недовиробленого валового регіонального продукту) Києва в розмірі понад 2,5 млрд грн. З цих коштів могло бути сплачено 18% ПДФО, 40% від якого пішло б у міський бюджет - це понад 180 млн грн. Також, за нашими розрахунками, щонайменше 60 млн грн було недоотримано КП “Київський метрополітен” і КП “Київпастранс” лише за час простою, також на виручку негативно впливає нерівномірність графіків руху після закінчення дії сигналу “Повітряна тривога”. Ці недоотримані доходи покриваються комунальним перевізникам з міського бюджету. Ми неодноразово заявляли про неефективність такого рішення та відсутність доведеного впливу на підвищення безпеки жителів та гостей Києва. Окрім того, це призводить до перевитрат коштів громадянами через вимушену потребу скористатися іншими - набагато дорожчими видами транспорту, такими як - приватні автомобілі, таксі та маршрутки. Як думаєте, дослухається керівник КМВА Сергій Попоко, як співголова Ради оборони Києва, до президента Зеленського і скасує шкідливе рішення про зупинки громадського транспорту під час тривог? Ознайомитись зі зверненням можна за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Alg0x_3nWA...8HsniGxdE8/view https://t.me/kyivpassengers/1703 |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 16th July 2025 - 7:56 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |