Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7174-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 600
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Feb 10 2024, 11:34
  
Пост #2



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 600
С нами с: 27-October 06


Запускаємо онлайн-сервіс претензійного повернення квитків!

IT-команда Укрзалізниці продовжує розвивати онлайн-сервіси для зручності пасажирів. Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви.

Для цього треба:

перейти за посиланням ;
обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
дочекатись результатів розгляду заяви.

Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу - достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.

Нагадуємо, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:

якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше. Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
37 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 5th November 2025 - 8:25
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.