Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7173-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 599
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Mar 13 2024, 10:42
  
Пост #2



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 599
С нами с: 27-October 06


Співпраця з Іспанією у розробці проєкту автоматизованої зміни ширини колісних пар

Оператор залізничної інфраструктури Іспанії Adif та АТ «Укрзалізниця» розроблятимуть пілотний проєкт з використанням технології автоматичної системи зміни ширини колісних пар вантажного рухомого складу під різну колію для західних переходів. Відповідний меморандум підписано між Укрзалізницею та Adif.

«Одна з важливих задач інфраструктурної команди — вийти на стабільні показники експорту на рівні 2021 року. Вирішення технологічних питань щодо заміни колісних пар суттєво пожвавить товаро- та пасажирообіг з країнами ЄС. В умовах триваючої війни швидкість стає одним з важливих факторів нашої обороноздатності та економічної стійкості», — зазначив віцепремʼєр-міністр з відновлення України Олександр Кубраков.

Технологія, раніше розроблена іспанськими залізничниками для переходу колії 1435-1668 мм, буде доопрацьована для автоматичної зміни ширини колісних пар рухомого складу між коліями шириною 1520 мм, 1435 мм та 1668 мм.

«Наразі ми відпрацовуємо всі можливі технологічні рішення для створення безперервного логістичного процесу під час перевезення вантажів між Україною та країнами ЄС. За наявності різних колій 1435 мм і 1668 мм наші іспанські колеги тривалий час успішно використовують технологічні розробки, які дозволяють мінімізувати вплив перепадів колії і ми готові співпрацювати для розширення цієї технології на наш рухомий склад. Це системи автоматичної зміни ширини колій для пасажирського та вантажного рухомого складу. Реалізація такого завдання — досить складний технологічний проєкт, який потребує часу, але це набагато швидше і дешевше, ніж перебудувати на 1435 мм базову інфраструктуру. І це ще один з кроків інтеграції Укрзалізниці в європейську транспортну мережу», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Також сторони домовилися разом працювати над залученням коштів Європейського Союзу для реалізації цього проєкту. Планується укласти угоди про реалізацію, що будуть визначати конкретні завдання, терміни тощо.

Крім того, сторони сторони співпрацюватимуть над розвитком високошвидкісного руху в Україні. Для цього буде детально проаналізовано специфіку залізничної інфраструктури європейської мережі, управління рухом та багато інших параметрів для врахування при реалізаціїї проєкту в Україні.

Нагадаємо, влітку 2023 року відбулася зустріч голови правління АТ «Укрзалізниція» Євгена Лященка з представниками уряду Королівства Іспанія на чолі з заступником міністра зовнішньої торгівлі та інвестицій Сіану Мендес. Під час зустрічі керівник Укрзалізниці висловив готовність до співпраці, зокрема в частині розвитку залізничної галузі України, відновлення інфраструктури та євроінтеграції.

Укрзалізниця продовжує оновлювати пасажирський рухомий склад

Системна робота над оновленням рухомого складу Укрзалізниці продовжується: триває побудова 66 замовлених у Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ) вагонів, у тому числі плацкартів — вперше за часів незалежності — та спеціально адаптованих вагонів для осіб з інвалідністю.
Завдяки системній роботі Державної казначейської служби український завод отримав змогу здійснити черговий етап розрахунків за комплектуючі до вагонів. Так, близько 160 українським постачальникам перераховано понад 260 млн грн.
Це в свою чергу забезпечить ритмічну роботу заводу та дозволить продовжити побудову вагонів за графіком.
Важливо відзначити зростаючу частку виробничої локалізації: зроблені в Україні вагони для поточного замовлення Укрзалізниці тепер матимуть понад 80% комплектуючих українського виробництва. Укрзалізниця підтримує державну політику щодо локалізації виробництва та цілі, які сформовані у рамках Всеукраїнської економічної платформи «Зроблено в Україні», створеної за ініціативи Президента України.
Дякуємо Кабінету Міністрів за виділені кошти на будівництво вагонів, підтримку Укрзалізниці та українського бізнесу.

КВБЗ продовжує по-партнерськи вчасно виконувати й поточні ремонти рухомого складу: сьогодні до Києва прибули відремонтовані модернові вагони локомотивної тяги (МПЛТ) з дитячим кінозалом, які вже цього тижня повернуться на маршрути до Тернополя та Чернігова.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
37 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 4th November 2025 - 3:03
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.