Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7168-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины |
| ЛиС |
Пост
#1
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06 |
Может кому интересно будет
Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками. Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але... Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41 |
![]() ![]() |
| ЛиС |
Пост
#2
|
|
Репутация: 429 ![]() Ветеран ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 6 597 С нами с: 27-October 06 |
В Польщі показали німецькі вагони, що імовірно курсуватимуть до України.
Зазначається, що вживані вагони Deutsche Bahn за рівнем комфорту переважають більшість рухомого складу, що є в Польщі. Польський залізничний оператор Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych (SKPL) показав, як виглядають всередині вагони першого класу, які компанія придбала у німецького Deutsche Bahn. Як пише ЦТС, доступ до вагонів отримали журналісти польського видання Rynek kolejowy. Вони відзначили, що, не дивлячись на те, що це вживані і виведені з експлуатації в Німеччині вагони, вони все рівно кращі за більшість рухомого складу, що курсує в Польщі. Зазначається, що вагони типу R109 почали виготовляти в першій половині 1970-х років, а на початку нинішнього століття вони пройшли глибоку модернізацію, яка включала встановлення нових дверей, систем живлення та управління, модернізацію гальмівних систем і візків, а також заміну оббивки та переобладнання туалетів. Такі вагони все ще експлуатуються на деяких сполученнях IC та EC, наприклад, з Берліна до Амстердама. Наразі у зв’язку з введенням у рухомий склад нових вагонів ICE 4 та Talgo вони вилучаються з експлуатації в Німеччині. "Тож, SKPL помітив дуже гарну можливість. Вагони готові курсувати не лише в Польщі, а й у сусідніх країнах", - відзначили польські журналісти. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дані вагони планують задіяти у тому числі і на українському напрямку - на маршруті Варшава - Рава-Руська. Це може статися вже до кінця цієї весни. "Великий інтерес пасажирів змусив змінити тягову одиницю (дизель-поїзд) на вагон", - підтвердив президент SKPL Томаш Страпаґєль. |
![]() ![]() |
|
Упрощённая версия | Сейчас: 30th October 2025 - 0:24 |
| Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |