anydesk MacOS, перестал загружать после установки Anydesk |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6917-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
anydesk MacOS, перестал загружать после установки Anydesk |
ornellit |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Дух Группа: Пользователи Сообщений: 83 С нами с: 1-October 14 ![]() |
Macbook Pro Early 2015 (macOS Catalina, Intel), після встановлення AnyDesk і перезавантаження чорний екран з "support.apple.com/mac/startup" без іконки. які поради за для відновлення завантаження системи? Нажаль рез копій TM немає.
З диском все гаразд, перевірено через вбудовану утиліту в режимі відновлення. Сообщение отредактировал ornellit - Jan 21 2025, 10:43 |
![]() ![]() |
ornellit |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Дух Группа: Пользователи Сообщений: 83 С нами с: 1-October 14 ![]() |
щиро дякую, допомогло.
|
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 20th February 2025 - 20:22 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |