Своя пошта на Postfix та Dovecot, не отримую пошту, помилка 111 |
Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6918-й день
![]() |
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua |
Своя пошта на Postfix та Dovecot, не отримую пошту, помилка 111 |
follet |
Пост
#1
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 324 С нами с: 19-March 06 ![]() |
Добрий день. Я на распбері пай налаштував поштовий сервер Postfix 3.7.11 та Dovecot 2.3.19.1. В мене є дійсний домен mydomain.com а для пошти я виписав безкоштовний сертифікат для субдомена mail.mydomain.com, прописав потрібні записи в розділі DNS на cloudfare. На роутері відкрив порти
465 та 993 для SMTP та IMAP протоколів. Через телнет підключився до сервера через вказані порти успішно. Також я налаштував Thunderbird і успішно підключаюсь до поштового сервера, також успішно надсилаю пошту на гмейл та інші сервіси, навіть вони попадають в папку вхідних а не спам, бо я додатково прописав SPF, DMARK, DKIM записи. В мене тільки одна проблнема, коли я надсилаю пошту з гмейла або іншого сервіса на свій сервер, то я ці листи не отримую, а гмейл надсилає відповідь мені із помилкою: The recipient server did not accept our requests to connect. For more information, go to https://support.google.com/mail/answer/7720 [mail.mydomain.com. [my-ip]: FAILED_PRECONDITION: connect error (111): Connection refused Підкажіть будь ласка, на що звернути увагу, щоб я все-ж таки зміг отримувати листи. Файли конфігурацій без коментарів додав в спойлер. Дякую. » Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... « Сообщение отредактировал follet - Feb 13 2025, 11:31 |
![]() ![]() |
follet |
Пост
#2
|
Репутация: ![]() ![]() Активист ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 324 С нами с: 19-March 06 ![]() |
Проблему вирішив, дякую за участь проте напишу відповідь:
Проблема була в конфігурації Постфікса, а саме я ще раз перепровірив доступність портів та їх сервісу, і ось що побачив: CODE Format nmap -sV -p 25,465,587 mail.mydomain.com PORT STATE SERVICE VERSION 25/tcp open ssl/smtp Postfix smtpd 465/tcp open ssl/smtp Postfix smtpd 587/tcp open ssl/smtp Postfix smtpd Суть в тому, що виявляється 25 порт повинен працювати використовуючи starttls а не ssl/smtp, тому змінивши конфігурацію і перезавантаживши сервер, все взлетіло! CODE Format smtp inet n - y - - smtpd -o smtpd_tls_security_level=may -o smtpd_tls_cert_file=/etc/letsencrypt/live/mydomain.com-0001/fullchain.pem -o smtpd_tls_key_file=/etc/letsencrypt/live/mydomain.com-0001/privkey.pem Відповідь змінилася, а пошта почала надходити коректно. CODE Format PORT STATE SERVICE VERSION 25/tcp open smtp Postfix smtpd 465/tcp open ssl/smtp Postfix smtpd 587/tcp open smtp Postfix smtpd Тему можна позначитеся як вирішену, ще раз дякую. |
Причина закрытия (Spectral 13-02-2025): вирішено |
![]() ![]() |
![]() |
Упрощённая версия | Сейчас: 22nd February 2025 - 4:58 |
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст. |