Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 6918-й день

Новорічний Фріліч на трекері активовано!
Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Своя пошта на Postfix та Dovecot, не отримую пошту, помилка 111

follet
Feb 10 2025, 17:08
  
Пост #1



Репутация:   9  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 324
С нами с: 19-March 06


Добрий день. Я на распбері пай налаштував поштовий сервер Postfix 3.7.11 та Dovecot 2.3.19.1. В мене є дійсний домен mydomain.com а для пошти я виписав безкоштовний сертифікат для субдомена mail.mydomain.com, прописав потрібні записи в розділі DNS на cloudfare. На роутері відкрив порти
465 та 993 для SMTP та IMAP протоколів.

Через телнет підключився до сервера через вказані порти успішно. Також я налаштував Thunderbird і успішно підключаюсь до поштового сервера, також успішно надсилаю пошту на гмейл та інші сервіси, навіть вони попадають в папку вхідних а не спам, бо я додатково прописав SPF, DMARK, DKIM записи.

В мене тільки одна проблнема, коли я надсилаю пошту з гмейла або іншого сервіса на свій сервер, то я ці листи не отримую, а гмейл надсилає відповідь мені із помилкою:

The recipient server did not accept our requests to connect. For more information, go to https://support.google.com/mail/answer/7720 [mail.mydomain.com. [my-ip]: FAILED_PRECONDITION: connect error (111): Connection refused


Підкажіть будь ласка, на що звернути увагу, щоб я все-ж таки зміг отримувати листи. Файли конфігурацій без коментарів додав в спойлер. Дякую.

» Нажмите, чтобы показать спойлер - нажмите опять, чтобы скрыть... «


Сообщение отредактировал follet - Feb 13 2025, 11:31
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Closed TopicStart new topic
Ответов
follet
Feb 13 2025, 11:28
  
Пост #2



Репутация:   9  
Активист
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 324
С нами с: 19-March 06


Проблему вирішив, дякую за участь проте напишу відповідь:
Проблема була в конфігурації Постфікса, а саме я ще раз перепровірив доступність портів та їх сервісу, і ось що побачив:
CODE Format
nmap -sV -p 25,465,587 mail.mydomain.com

PORT    STATE SERVICE  VERSION
25/tcp  open  ssl/smtp Postfix smtpd
465/tcp open  ssl/smtp Postfix smtpd
587/tcp open  ssl/smtp Postfix smtpd

Суть в тому, що виявляється 25 порт повинен працювати використовуючи starttls а не ssl/smtp, тому змінивши конфігурацію і перезавантаживши сервер, все взлетіло!
CODE Format
smtp       inet  n       -       y       -       -       smtpd
-o smtpd_tls_security_level=may
-o smtpd_tls_cert_file=/etc/letsencrypt/live/mydomain.com-0001/fullchain.pem
-o smtpd_tls_key_file=/etc/letsencrypt/live/mydomain.com-0001/privkey.pem

Відповідь змінилася, а пошта почала надходити коректно.
CODE Format
PORT    STATE SERVICE  VERSION
25/tcp  open  smtp     Postfix smtpd
465/tcp open  ssl/smtp Postfix smtpd
587/tcp open  smtp     Postfix smtpd

Тему можна позначитеся як вирішену, ще раз дякую.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме


Причина закрытия (Spectral 13-02-2025): вирішено
Closed TopicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 22nd February 2025 - 4:58
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.