Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7170-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 597
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
Mad Dog
Aug 19 2025, 20:57
  
Пост #2



Репутация:   115  
Старожил
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 3 854
С нами с: 31-October 06


(next1983 @ Aug 18 2025, 12:34) Перейти к цитате

Какая разница на что брать билет с ажитожным спросом? Все равно борьба с перекупами автоматически делает менее удобной покупку билетов для добросовесных пользователей.

Бо ми тут про транспорт говоримо. Спільного між нашою залізницею та концертом тільки і є квитки. При чому на деякі концерти документи перевіряють через вікові обмеження. Я б може ще повірив, якби ти замість концертів написав якісь спортивні події... їх хоча б повторити не можна. А мета ж концерту навпаки продати як можна більше квитків. розкупили всі? організовують ще концерт.
Тейлор Свіфт та її "The Eras Tour":
До початкового розкладу було додано десятки нових дат по всьому світу. Наприклад, у багатьох містах США, Європи та Австралії, де спочатку планувався один або два концерти, їх кількість зросла до трьох, чотирьох, а подекуди й п'яти. У Сінгапурі, через неймовірний попит з усієї Південно-Східної Азії, кількість концертів було збільшено з трьох до шести.

Тільки дурень відмовиться від абсолютно легальних грошей та ще й почне впроваджувати якусь систему яка все, що зробить це вистрелить собі ж у ногу. ну або той хто заробляє на корупції та перекупах.

Але якщо все ж таки копнути в сторону продажі квитків на концерти в Японії то виявиться:
У Японії ринок квитків контролюють декілька великих компаній, кожна з яких може мати свій додаток та свої правила. Найпоширенішою практикою є продаж електронних квитків через такі платформи, як Ticket Pia (チケットぴあ), Lawson Ticket (ローチケ), e+ (イープラス) та інші.

Як працює система електронних квитків?
Для придбання та використання квитків на багато популярних концертів відвідувачам необхідно завантажити спеціальний додаток, наприклад, AnyPASS або власний додаток від Lawson Ticket. Ці додатки прив'язуються до мобільного номера телефону користувача, і саме цей номер слугує ключовим ідентифікатором.


Що ти тут спільного з Дією знайшов? Це ж якраз схема яка працювали до впровадження Дії... ставиш додаток УЗ, вбиваєш свої паспортні дані, підтверджуєш через номер телефона...
Так що хвате звиздіти про світову практику.

(next1983 @ Aug 18 2025, 12:34) Перейти к цитате

Польша и Венгрия - еще не весь мир)). Да и может причины потому что между Польшей и Венгрией один тип колеи? Может потому, что кроме поездов есть еще самолеты и автобусы (с хорошей дорогой)? Может потому, что основа пассажирского парка - это сидячки или купе типа мисскузи (с куда большей вместительностю чем наши спальники)?
Між Іспанією та Францією теж різний тип колій, але це не завадило до Барселони дотягнути колії із Франції по яким потяг може їхати 300 км/г. До 22 року літаки літали, але проблеми з перекупами та квитками були ті самі що й зараз. Автобусами зараз забиті всі пункти пропуску, не залежно від стану доріг. Нахіба їм робити масові спальні вагони, якщо абсолютна більшість потягів вночі не їздить? Прикинь, навіть подумали про тих, хто живе біля залізниці й хоче вночі спати.
Всі ці твої аргументи із розряду "хто хоче - шукає можливості, а хто не хоче – шукає причину".
(next1983 @ Aug 18 2025, 12:34) Перейти к цитате
Может потому, что в условных германиях если покупать возвратный билет - он будет стоить существенно дороже (в перекупстве смысла около 0)?
А от це дуже правильне питання.
Елементарні засоби в боротьбі з перекупами перевірені десятиліттями в багатьох країнах не тільки на квитках на потяги, але і на літаки й навіть на автобуси: динамічна ціна на квитки, заборона повернення дешевих квитків, та перевірка ВВЕДЕНИХ паспортних даних...

і о чудо, як ти пишеш "в перекупстве смысла около 0". Але ти традиційно топиш за корупційні схеми.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
37 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 31st October 2025 - 23:15
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.