Здравствуйте Гость [ Вход | Регистрация ] | Форум в сети 7168-й день

Шановні користувачі! Запрошуємо вас до офіційного телеграм-канала 0day Community. Тут ви зможете поспілкуватися одне з одним та дізнатися про останні новини щодо роботи ресурса, поставити запитання до адміністрації, тощо. Перейти до телеграм-канала можна відсканувавши QR-код або натиснувши на посилання: @zeroday_ua

 Наши поезда самые поездатые поезда в мире!, или корейское "чудо" на просторах Украины

ЛиС
Jan 4 2015, 2:45
  
Пост #1



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 597
С нами с: 27-October 06


Может кому интересно будет


Текущее содержание пути


Випадково натрапив. Декого з цих людей знаю особисто - були моїми наставниками.


undefined


Зрозуміло, що це частково постановочний фільм, але...

Сообщение отредактировал ЛиС - Oct 22 2025, 1:41
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
Ответов
ЛиС
Aug 25 2025, 16:31
  
Пост #2



Репутация:   429  
Ветеран
*****

Группа: Пользователи
Сообщений: 6 597
С нами с: 27-October 06


(Midnight)sky @ Aug 25 2025, 13:45) Перейти к цитате

Может, причина в том, что у УЗ было 34 года для перехода на евроколею? Ну или хотя бы частично, потому что до 2014 года всё же дружили с рашкой и её подельниками. С начала войны прошли 11 лет, а поезд и ныне там.
"наша пісня гарна й нова..." Поцікавтеся, скільки років "будується" проект "Rail Baltica". Це при тому, що країни Балтії давно в ЄС, і фінансування проекту теж частково за гроші ЄС. І будується там лише одна гілка. Також можете поцікавитись, чому поляки і досі підтримують в нормальному стані лінію LHS стандарту 1520, яка доходить майже до кордону з Німеччиною. У словаків теж є схожа, але менша за кілометражем. Да, нам потрібні т.зв. "хаби" в тому ж Львові, Ковелі наприклад, для зручних пересадок але першивати всю УЗ на 1435 - це дурня. Як варіант - те, що багато років малюють на папері - окремі пасажирські напрямки.
Перешивати для чого ? Бо то "європейські цінності"? Чому Іспанія не перешиває свої 1668, а проклала окремі траси 1435? Перешити то ще півбіди, а що робити з вагонами, локомотивами, як їх "інтегрувати" в Європу із-за різних видів зчепок? Всі хто говорить про міфічні перешивки нашої залізниці під європу навіть не уявляють які це затрати і які це проблеми у нашій жебрацькій реальності.Крім того не варто забувати про підприємства, які користуються залізницею, і дають основний дохід. З ними як бути? Повертатися до практики "сивої давнини", коли були вузькоколійки і перевантажувальні пункти на станціях? Тим більше, що провізна спроможність "широкої" колії дещо вища за "європейську"

Сообщение отредактировал ЛиС - Aug 25 2025, 16:51
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Сообщения в этой теме
37 Страницы   1 2 3 > » 


Reply to this topicStart new topic

 



- Упрощённая версия
Сейчас: 30th October 2025 - 5:59
Сайт не розміщує електронні версії творів, а займається лише колекціонуванням та каталогізацією посилань, що публікуються нашими користувачами. Якщо Ви є правовласником якоїсь частини опублікованого матеріалу та не бажаєте, щоб посилання на нього знаходилось в нашому каталозі, зв’яжіться з нами і ми видалимо його. Файли для обміну надані користувачами сайту і адміністрація не несе відповідальності за їх вміст.